Majlis Pelancaran Program Realiti BABAS VERSUS 1001 RASA

Majlis Pelancaran BABAS VERSUS 1001 RASA | Salam. Sempena ulangtahun BABA'S yang ke 40 tahun, BABA'S telahpun melancarkan satu show masak masak di TV3 iaitu BABA'S VERSUS 1001 Rasa.. Program ni program pertandingan masak masak dikenali sebagai NEW CULINARY SHOWDOWN SERIES yang ditaja penuh oleh BABA'S yang mana BABA'S ni famous dengan serbuk kari and so on..

Sedar tak sedarr dah 40 tahun BABA'S dah ada dipasaran dan pertandingan masak masak ini akan ada kaitan dengan produk-produk BABA'S .. So ini show menarik dan sangat menarik  untuk ditonton !!
Selain itu, sempena 40th anniversary BABA'S, sebanyak 50 tiket flight Air Asia diberiakan kepada 50 follower yang setia bersama BABA'S produk selama ini dan BABA'S akan bawak follower yang bertuah melalui pertandingan yang diadakan di facebook BABA'S, pemenang akan di  bawak ke Gold Coast Australia untuk New Year tahun hadapan ! Wahhhhh tahniah kepada para pemenang..

Untuk show ini, VERSUS 1001 RASA BABA'S yang bakal dipertontonkan di TV3 pada penghujung 30 October 2017 ini.. Sebanyak 13 episod untukk show ini dan of coz juri juri yang dilantik sebagai Juri VERSUS 1001 RASA BABA'S antaranya ialah :
Uniknya program ini adalah para peserta akan diberi resepi dan menu untuk dimasak 30 minit sebelum rancangan bermula so waktu untuk google google resepi tak sempat ye dan memasak kat program ini berdasarkan kepakaran memasak masing-masing.. Juri kali ini bukan juga terdiri daripada juri profesional tetapi juri terdiri daripada food blogger-blogger.. Wahh blogger pun sekarang di ambil perhatian ye..

Hadiah untuk program ini ialah RM10000 untuk grand price.. Setiap minggu ada pertandingan so winner weakly akan mendapat RM1000.. Tapi tak lupa juga untuk BABA'S fan sebab di facebook ada pertandingan untuk anda ! Kena rajin tengok fanpage BABA'S  yg boleh menang cash !

So jangan lupa saksikan program ini bermula 30 Oktober 2017 dari jam 5.35PM setiap hari ISNIN ya.. Good luck kepada para peserta ! Tak sabar nak tgk !! Ok bye salam..

*Jom tengok teaser*

4 comments