Majlis Pelancaran PROTASCO De Centrum Mall & Park Inn by Radisson Hotel

Majlis Pelancaran PROTASCO De Centrum Mall | Salam.. Protasco telah melancarkan satu bandar kecil yang di beri nama De Centrum City yang terletak di Kajang.. Yang ni betul betul sebelah dengan U uzu sebab uzu ni pelajar IUKL .. Hihi tak sangka uzu pun dijemput sebagai blogger untuk sama-sama menjayakan lagi majlis pelancaran De Centrum Mall Kajang..

De Centrum City yang mempunyai keluasa 100 hektar telah pun dibina dan telah pun siap pada tahun lalu tetapi baru sahaja dirasmikan minggu lalu 08 Oktober 2017..
Apa yang membanggakan ialah, De Centrum terletak di kawasan yang startergik iaitu berkekatan dengan universiti-univerisiti tempatan , IUKL  UNITEM, UPM , UM dan UKM menjadikan De Centrum Mall menjadi pilihan ramai..

Akan datang, De Centrum City akan membina satu hotel baru iaitu Park Inn by Radisson Hotel yang merupankan bekas hostel pelajar pelajar IUKL yang akan dibinapakai semula kepada hotel yang gah di kawasan De Centrum City. 

De Centrum City Mall adalah satu mall yang sangat stratergik kerana ada hotel, convention centre, condo, fitness centre, dan macam-macam lagi kemudahan.  Terdapat banyak pilihan restoran andatarnya KFC,  Pizza Hut, 7E , ATM , Supermaarket, Kedai Buku dan macam macam lagi..

Dukan tu je, sekarang di sekitar De Centrum City tengah ada pembinaan block baru iaitu Block C dan D Ce Centrum Unipark Condominium untuk memudahkan lagi pelajar-pelajar menyewa sekitar University masing-masing..
De Centrum City Night View..
 De Centrum City Mall
"Terdapat gaya hidup neo-bandar yang membolehkan anda tidak mengusir hampir apa-apa. Ini akan membuka mata anda untuk kejiranan yang benar-benar serba lengkap.

Kami memperluaskan lagi konsep berkelanjutan diri dengan menyediakan Kedai Mall & Runcit 3 tingkat. Dengan lebih daripada 120 kedai gaya hidup yang tersebar di lebih daripada 160,000 kaki persegi yang memenuhi keperluan anda, anda tidak boleh menjadi lebih manja untuk pilihan, dengan semua tidak bergantung kepada kereta jika anda memilih.

ALFRESCO DINING & PENGEMBARAAN LIFESTYLE GREAT

Nikmati hidangan Alfresco dan memanjakan citarasa anda dengan menu global dari pelbagai restoran premium. Luangkan diri di kedai-kedai gaya hidup yang direka untuk anda dan nikmati kemudahan rekreasi dengan maksimum di mana anda boleh membuang kebimbangan anda ke atas lalu lintas ke rumah anda.

Itulah yang anda tinggal dalam keselesaan dan gaya, di tengah-tengah pengalaman terbaik untuk keselesaan.
  • Cawangan F & B
  • Pasar raya
  • Pemilihan pereka restoran & kafe premium
  • Pengalaman membeli-belah premium
  • Kedai fesyen
  • Kemudahan riadah
Malaysia First PARK INN by RADISSON HOTEL to Open in De Centrum City
PROTASCO akan membuka satu hotel baru bertaraf tiga bintang di De Centrum City yang sangat dekat dengan IUKL dan De Centrum Mall.. Ia sebenarnya akan memudahkan lagi para para ibu bapa dan keluarga dalam proses mendaftar anak-anak ke University tak kira IUKL itself atau UNITEN dan sewaktu dengannya..

Park Inn y Radisson adalah hotel pertama  yang mempunyai kemudahkan rooftop swimming pool, lounge, gymnasium, all dining cafe , restoran dan sebagainya...

Protasco akan refurbish 9 storey student hostel building yang dan membina hotel ini dengan cost sebanyak 30 juta.. Akan siap pada 2018.. Hal ini kerana kadar purata pelajar yang ada disekitar De Centrum kira-kira 30000 pelajar dan sangat stratergik ! 

Park Inn y Radisson berdekatan dengan Bangi, Kajang, Putrajaya dan sangat dekat dengan airport kira kira 33KM dari situ... Ia akan lebih mudah untuk sesiapa yang akan datang sekitar kawasan De Centrum City..

Siginig Ceremony Park In by Radisson x Protasco
 Acara tarian singa selepas majlis pelancaran..
bersama blogger-blogger yang lain turut hadir..
Official Mall Launching & Ribbon Cutting..
 SPP Bookstore's Official Opening Ceremony (with lion dance)..
 Spp book agency..
Special Dinosaur Show featuring a T-Rex and Triceratops animatronix that is being used in Malaysia for the 1st time..

Untuk Matlumat Lanjut
http://www.protasco.com.my/
Protasco Berhad Corporate Office
2nd Floor, Corporate Block, Unipark Suria, Jalan Ikram-Uniten
43000 Kajang, Selangor, Malaysia

T: (603) 8738 3388
F: (603) 8926 4008

4 comments