Malam Gala VEST 2017

Malam Gala VEST 2017 | Salam.. Wahhh cepatnya masa berlalu.. VEST2017 telahpun sampai ke penghujungnyaa.. Wahh dah nak tamat VEST2017 yang telah dianjurkan beberapa bulan lalu .. Takk sabar rasanya nak tahu perkembangan terkini dan siapa agaknya yang bakal memenangi juara dalam VEST tahun ini..?

Sebelum berlabuhnya tirai VEST2017, VEST telah mengadakan satu acara MALAM GALA VEST 2017 yang diadakan pada 15 Oktober 2017 bertempat di Dewan Canselor Tun Abdul Razak (Dectar) UKM, Bangi.. Walaupun acara itu MALAM GALA tetapi majlis bermula pada jam 9 pagi sehinga 10 malam ! 

Korang yang baca ni WAJIB datang sebab ada artis dan selebriti yang akan hadir antaranya , Fizo Omar, Mawar Karim, Izzue Islam, Faizal Ismail, Wany Hasrita, Heliza Helmi dan juga Dato Dr Izhar Arif... Masuk adalah PERCUMA.. So boleh datang ramai-ramai ye..

Malam Gala VEST 2017 ini adalah bertujuan untuk mengumpulkan semua pelajar pelajar IPT-IPT yang terlibat dalam pertandingan VEST tahun ini supaya majlis ini dapat merapatkan lagi silaturahim antara pihak penganjur, VEST, siswa dan siswi..

Bukan itu juga, matlamat utama MALAM GALA VEST 2017 adalah untuk menyaksikan pertaruhan idea dan daya keusahawanan mahasiswa menerusi  Program Varsity Entrepreneurship Skills & Talent – VEST diiktiraf sebagai juara!

Nak tambah MELETOP lagi, hadiah2 utk LUCKY DRAW pulak bkn calang2 ye. Dari sekecik2 Go pro Hero5 sampai la sebesar motorsikal YAMAHA 135LC okay! Tak lupa jugak tshirt ekslusif VEST2017 & sijil penyertaan utk mahasiswa yg hadir!
            

            
            
10 Finalist VEST 2017
BersamYB DATO' SERI HAMZAH ZAINUDIN, MENTERI KPDNKK.
Perkongsian ilmu perniagaan yg amat berharga oleh celebpreneur Fizo Omar
Sebanyak lebih daripada RM50000+  hadiah tunai yang bakal dienangi oleh JUARA VEST 2017.. Fuhhhh uzu tetiba sokong UPM .. Kahkahakah korang lak sokong sape? Haa nak tau siapa 10 Finalis yang dipilih? Adakah dari Universiti anda? Kalau ada kawan kawan yang  jadi finalis, jom support diorang!!  Bila lagi nak tunjuk setia kawan :p Hadirlah ke malam gala ok?

Untuk Matlumat Lanjut
Facebook : VEST MALAYSIA
Instagram : @vest_malaysia
Twitter : @vestmalaysia
Youtube : VEST MALAYSIA

1 comments