Watsons X MyDigi Rewards Monday Special Media Launch

Watsons X MyDigi Rewards Monday Special Media Launch | Salam. Sempena majlis pelancaran Watson dan Digi Rewards ni , uzu berkesempatan datang launch di Sunway Pyramid yang sangat meriah ! Datang datang je ramai oran tengah register dan tengah beratur.. Wahhh meriah kali ini pelancaran Watsons x Digi Rewards.. Memang terkejut juga sebab Watsons telah bekerjasama dengan telco yang sangat Well known di Malaysia ni, Digi..

Well, sebenarnya uzu pon pengguna Digi dari zaman sekolah lagi.. Sebab mostly kalau kat Sabah memang kebanyyakannya pakai Digi.. Hihi sebab murah.. Memang murah .. Sampailah datang KL ni kan, memang Digi juga pakai.. Tak tau lah tapi dah selesa..

Untuk Majlis Pelancaran Watsons x Digi Rewards ni, ada aktiviti aktiviti yang menarik yang Watsons  dan Digi anjurkan.. So sebelum majlis pelancaran bermula ada bebeapa aktiviti yang disediakan dan memang have fun lah.. Hihi antaranya yang bukan Digi user, dioang akan bagi simkad free.. Hihi best tak??
Majlis pelancaran bermula pada  jam 6.00PM dan VIP yang hadir iailah , Head of Watsons Trading, Watsons Malaysia ( Foo Hwei Jiek ) , Head of Customer  Engagement Digi Malaysia (Francis Chang) , Customer Director Watsons Malaysia (Danny Hoh) dan Head of iTelco Digi Malayisa (Hoow Lih Ren) ..
Pelancaran ni sempena kerjasama Watsons dan Digi Rewards yang mana korang yang pengguna Digi kena install Digi apps .. Dalam Apps tu , terus boleh pergi Digi Rewards.. 

Cari offer dari Watsons.. Haa ! Ada losyen harga RM0.99 !
 
Teruslah purchase ! Rupanya dia tolak kredit Digi Kita ! Then bila dah berjaya akan dapat code ni..
 
Jangan tekan REDEEM dulu!! Kalau korang redeem means tak boleh nak redeem barang tu kat Watsons.. So memandangkan uzu nampak Watsons kat sebelah Digi di Sunway Piramid ni terus lah uzu berlariii ke Watsons dan ambik losyen harga 99sen tu ! Tau tak harga asal losyen tu RM13.00+ ?Fuhh murahhh dohh.. Apa lagiii beli lah satu losyen.. Haa lepas dah dapat losyen, cashier Watsons akan tekan redeem sendiri.... 
Haaa dapat pun sebotol losyen Watsons semalam ! aihhhhh tiba tiba seronok pulak main redeem redeem ni.. Lagipun kat event tu ada menang handphone kot mana taknyee kami berlarii lari haha tapi bukan uzu yang menang.. Sedih :D

Watsons X Digi Rewards ni ada special offer setiap hari isnin.. Macam-macam lah Watsons akan bagi diskaun kat apps Digi soo kena tunggu isnin depan pulak. Hihi..

Btw Tahniah kepada Digi Malaysia kerana telah mencapai satu tahap yang membanggakan telah kembangkan 4G dan 4G LTE di duniaaaa dan sekarang ada lebih 12juta customer yang telah redeem rewards guna Digi Apps ! Untuk customer Watsons pulak, VIP members boleh enjoy 15% diskaun mobile accecsorries di 33 selected Digi stores nationwide.. 

3 comments