Biodata Penyanyi Caliph Buskers Yang Mencipta Fenomena AJL 29

Biodata Penyanyi Caliph Buskers Yang Mencipta Fenomena AJL 29 | As-Salam. Fuhhhh masih terngiyang-nyiang lagi AJL 29 semalam yang mana persembahan Mojo dan penyanyi jemputan iaitu Caliph Busker . 

Tu lah rezeki Allah, disebabkan Awira tarik diri dari dan nak bergerak solo dan tak akan berada dalam persembahan semalam, Edry KRU telah mendapat pengganti yang jatuh lebih baik dari Awira.

Fuhh pasti ramai kan yang tengok AJL 29 semalam? Actually konsert semalam agak boring bagi pendapat uzu tapi bila tiba persembahan Mojo dan Caliph Busker, suasana jadi sunyi seketika. Sunyi sebab apa? Sunyi sebab nak tumpukan perhatian pada persembahan Caliph Busker semalam. Uzu terpegun dan sebak dengan persembahan mereka. Tabik ok !
Lepas je habis persembahan, semua bersorak gembira. Bukan stakat dalam stadium, kat rumah pun terjerit-jerit. Kan? Dan seperti yang diharapkan Mojo menang persembahan terbaik ! Alhamdulillah. Happy sangat-sangat. Rezeki OKU. Jangan pandang rendah ok..

ok ni uzu nak share biodate Penyanyi Caliph Busker ni. Mesti ramai yang nak kenal lebih dekat dengan mereka. Kan? Termasuk uzu. hehehe. 

Biodata Penyanyi Caliph Buskers
Nama : Azmi Saat
Asal: Johor Bahru
Pekerjaan: Vokalis / Penyanyi Utama Caliph Buskers dan penyanyi jalanan
Status: OKU (Kurang Penglihatan)
Lokasi: Bukit Bintang Kuala Lumpur


Apa pun, tahniah Calips Busker atas pencapaian semalam. Kesimpulannya jangan padang rendah dengan OKU dan kumpulan busker serta jangan dah berjaya, lupa daratan. Pesanan untuk semua. Hehehe. Ok bye Salam :)

7 comments