Kehebatan Alcatel Onetouch Flash (Selfie)Untuk Kaki Selfie !

Kehebatan Alcatel Onetouch Flash (Selfie)Untuk Kaki Selfie ! | Salam pembaca-pembaca yang dikasihi sekalian. Pasti ramai yang ternanti-nanti entry ni sebab nak tau details lanjut pasal henpon yang uzu sangat suka ni, iaitu Alcatel Onetouch Flash ! 

Siapa yang suka selfie, haaa apa lagi? Korang wajib baca tau entry ni. Kang nyesal kang haaa.. Jangan jeles pula bila tengok uzu pakai henpon ni nanti. Sebab ada niat nak beli dah. Huhu..

Brand Alcatel Onetouch,  smart phone brand dari French yang mana dinobatkan 10 Top Selling  smartphone brand pada tahun 2013. Baru lagi. Tahun lepas.. So dalam banyak-banyak jenama fon yang ada, Alcatel Onetouch termasuk dalam top 10 seiring dengan jenama-jenama lain seperti Samsung, Lenovo, dan banyak lagi.

Alcatel Onetouch ni adalah pencabar kuat smartphone jenama Xiomi, yang mana uzu sendiri pernah tengok henpon ni, memang lebih kurang sama dengan Alcatel Onetouch, iaitu dari segi harga dan ciri-ciri henpon tersebut.

Apa yang uzu baru tahu, Alcatel Onetouch ni telah lama berkerja dengan Orange dan Vodafone. Wahh kenal kan jenama tu? Tipu lah tak kenal? Berlambak Orange kat Malaysia ni dan Vadafone pula, uzu pernah pakai broadband jenama Vadafone dulu so uzu tau sangat pasal both of them ni.

Dengan ciri-ciri dan harga yang sangat berpatutan, Alcatel Onetouch telah menembusi pasaran Eropah dan Amerika Syarikat yang berkuali tinggi. Wahh hebat sangat Alcatel Onetouch ni. Teruja uzu.. hehe.

Alcatel Onetouch sekarang tengah lancarkan kempen #BEaFlasher kat instagram dan facebook. Uzu pun ada join sekali. Kot-kot dalam henpon kan.

Alcatel Onetouch Flash(Selfie)

Baru je lagi dilancarkan, awal bulan ni iaitu 9 Disember 2014 so boleh dijual sejak 12 Disember 2014
, beberapa minggu lepas. 

Kenapa uzu suggest beli Alcatel Onetouch Flash ni? sebab apa sesuai ngan kaki selfie? Sebab camera belakang 13MP Full HD dan camera depan 5MP. Terangggg sangat. Hihi macam henpon dot dot dot yang uzu guna sekarang. 5MP juga. Tu yang korang  asyik tanya kan, uzu pakai henpon apa? Kan? Hihi. Ramai sangat yang tanya.. Hihi. So Henpon tu sama je ngan yang ni. Tak yah guna Apps Camera 360 dahhh atau guna mode beauty skin. Hihi.

Selain tu, kerjasama Hydraskins buatkan design Alcatel Onetouch Flash tu sangat lawa ! Nipis je. Nak letak kat poket pun boleh.. Meh meh tengok video kat atas. InsyaAllah membantu korang faham tentang Alcatel Onetouch Flash. 

Nak tau lebih lanjut pasal Alcatel Onetouch Flash(Selfie), boleh lah ke laman web ni http://alcatelonetouchflash.com/my/ dan boleh tengok kat kedai telefon berdekatan andaaa ! Hehehe.. Jom lepas penuhkan album gambar selfie korang mengunakan Alcatel Onetouch !!! Pasti jatuh cinta !! Hehehehe.

10 comments