Print Baju Murah di OhTshirt Shah Alam

Print Baju Murah di OhTshirt Shah Alam | As-Salam semua. Ada tak korang-korang kat sini nak cari baju untuk di print baju murah? Mencari print baju yang murah-murah dan lokasinya sekitar Shah Alam? 

Mesti ramai kan? Haaa sekarang ni print baju memang laris. Lagi-lagi kat Shah Alam tu ha. Ada beberapa universiti area kat situ.. Sekarang ni kat student memang menjadi kewajipan untuk baju setiap sem sebagai kenangan.

Bukan setakat pelajar-pelajar je, badan-badan kerajaan dan swasta juga tak melepaskan peluang untuk print baju sendiri. So, nak bagitau lah ni yang mana OhTshirt menyediakan servis print baju murah tau area Shah Alam.. Selain tu, diorang ada servis print tshirt, print baju, baju koperat dan cetakan untuk cenderahati korporat seperti Woven Bag, piala, pingat, keychain dan banyak lagi untuk macam-macam lagi tau berkaitan printing mengikut permintaan pelanggan.
Kena korang mesti pilih print baju murah kat OhTshirt? 
Dengan harga yang murah tapi tshirt baju yang agak berkualiti, agak-agak korang nak tak nak print kat OhTshirt ke? Haaa nak tau lagi tak? nak tau somethin tak? Antara pelanggan-pelanggan OhTshirt ni terdiri antara Kementerian Pembangunan Wanita, UiTM Shah Alam, UNISEL, RTM, UIA, Labuan Sea Challenge, Kumpulan Media Karangkraf, Sime Darby, Maybank, TV3, KASTAM dan banyak lagi. See? Company-company besar pun print kat OhTshirt, tak nak company kecik tak nak kan?
OhTshirt dan masuk media cetak di Majalah Maskulin tau ! Wahhhh uzu pun pernah masuk majalah Maskulin. Ok lah kita geng . hehehe. Hensem juga owner dia ni. Ehh! Ke situ pulakk...

Cawangan OhTshirt di Melaka
Selain kat Shah Alam, kat Melaka juga terdapat cawangan OhTshirt. Rasanya dah setahun dah beroperasi. So yang kat Melaka tu jangan sedih-sedih tau, ada cawangan OhTshirt kat situ!

[Cawangan Shah Alam]
FZ MULTI CREATION ENTERPRISE
No. 19A, Jalan Kristal K7/K,
Seksyen 7, 40000 Shah Alam,
Selangor Darul Ehsan.
TEL: 03-55236785 / 017-6676785
Email: admin@ohtshirt.com.my
Laman Web: www.ohtshirt.com.my
Facebook: OhTshirt Facebook
Instagram: OhTshirt Instagram

[Cawangan Negeri Melaka ]
FZ MULTI CREATION ENTERPRISE
No.4, Pusat Niaga MBMB,
Bulatan Ayer Molek,
75460 Melaka.
TEL: 012-352 3972
Email: ina@ohtshirt.com.my

Kredit gambar : http://mohdrasul.com/

2 comments