Seram! Yana Samsudin Ada Deria Keenam ??!!

Seram ! Yana Samsudin Ada Deria Keenam 

  Seram ! Yana Samsudin Ada Deria Keenam ??- Pelakon wanita yang cantik jelita, Yana Samsudin mendedahkan bahawa Yana mempunya deria keenam semenjak kecil lagi. Yana juga selalu bermimpi dan mimpi tu akan menjadi kenyataan pada realitinya.

Yana juga mengakui kerap terjumpa gumpalan rambut di bilik airnya walaupun sudah membersihkan bilik air tersebutt sebelum ini. Saya tak tahu apa sebenarnya berlaku, tetapi perkara ini merunsingkan fikiran. Saya tenggelam punca kenapa tiba-tiba demam dan selalu jumpa rambut.

Sampai satu tahap, saya tildak boleh fokus berlakon disebabkan badan dan otak terlalu penat. “Keadaan semakin teruk bila saya berlakon cerita seram. Selalu saya jumpa gumpalan rambut di bilik air, walhal saya sudah bersihkan bilik sebelum keluar.

Bila belek, rambut itu panjang, sedangkan rambut saya pula pendek. Tak ada orang lain gunakan bilik air saya melainkan saya seorang,” jelas Yana Samsudin. Apa yang terjadi semua kerja Allah. Kemungkinan ada hikmah yang terjadi diatas semua yang Yana Samsudin lalui. Di harap Yana tidak menggunakan kelebihan tersebut kearah keburukan malah membuat sesuatu yang perkara yang baik untukknya.

1 comments