HIFU Rawatan Canggih Yang Cantikkan Kulit Muka Dengan Masa Yang Cepat Tanpa Menyakitkan

HIFU Rawatan Canggih Yang Cantikkan Kulit Muka Dengan Masa Yang Cepat Tanpa Menyakitkan |Salam. Sabtu lepas (29.1.2023), uzu dan rakan-rakan blogger hadir ke satu event untuk mengenali satu rawatan cara baru result pantas dan tidak menyakitkan.. Rawatan tersebut ialah HIFU Treatment. HIFU bermaksud High-intensity focused ultrasound. (HIFU) ialah prosedur perubatan invasif minimum yang menggunakan gelombang ultrasound untuk merawat badan mengikut keadaan tertentu, seperti tumor, fibroid rahim dan gegaran. Yang uzu nak fokus hanya rawatan HIFU hanya untuk muka sahaja.. Aethetic Spa#1 tanpa injection.





Event kecantikan mengenai HIFU Treatment berlangsung di The Beauty Expert Academy Spa Cheras yang terletak di No 14B, Jalan Suadamai 1/2, Bandar Tun Hussein Onn, 43200 Cheras, Selangor.. Owner nya ialah Ticer Mass atau nama penuhnya sebagai Puan Mastura Binti Idris. The only one Aesthetic Guru juga founder kepada produk skincare RoyalQ Asia.. Produk skincare ini sangat popular dikalangan anak-anak murid beliau dan juga owner-owner spa kecantikan yang menggunakan RoyalQ untuk customer mereka.. Tak hairanlah ia aesthetic spa terbaik di Kuala Lumpur & Selangor.




Tentang The Beauty Expert Academy Spa Cheras

The Beauty Expert Academy Spa Cheras (TBEA) merupakan pusat aesthetic yang ditubuhkan pada tahun 2012 ( 13 tahun ) yang menyediakan rawatan kecantikkan kulit yang fokus kepada rawatan aesthetic sahaja.. Selain itu juga TBEA menyediakan spa theraphy, rawatan badan, make up services dan slimming program.. - TBEA ialah pusat aesthetic muslimah terbaik Kajang, Bangi Selangor.

Selain daripada TBEA, Puan Mastura juga ada menyediakan pusat tenaga pengajar untuk mengajar khusus asas kecantikan.

Kepakar Ticer Mass untuk melatih usahawan tidak kira dari sektor kerajaan dan swasta, contohnya seperti HRDCORP, MARA,DBKL,SMECORP dan NGO.. Ticer Mass tenaga pengajar yang diiktiraf di Jabatan Pembangunan Kemahiran Malaysia , Aesthetic Specialist Teacher, Prgawai Latihan Vokasional (VTO), Train The Trainer (TTT), Training Provider dan Jawatankuasa Penasihat Industri Kolej Komuniti.

Apa Itu Rawatan HiFU (HIFu Treatment - High-intensity focused ultrasound)

Siapa ada masalah tentang muka? Contohnya seperti kuli wajah yang kendur, double chin, ada bintik hitam macam uzu, atau masalah garisan halus di wajah, juga ada masalah lingkaran hitam dibawah matau atau apa-apa sahaja masalah mengenai kulit muka, semua boleh.. HIFU Treatment sangat-sangat membantu anda tidak kira peringkat umur.. Rawatan HIFU tidak menyakitkan. Rawatan tidak sampai sejam. Kalau sampai sejam mesti ada masalah muka yang teruk.. Rawatan tidak menyakitkan.. Result sangat pantas..



Yang ni contoh gambar customer lain yang menggukan HIFU.. 


Selepas rawatan HIFU, tiada pantang larang ke atas muka kita.. Kita boleh pakai skincare kita semula, atau nak pakai make up, semua boleh.. Rawatan ni tak perlu nak tutup-tutup muka macam dulu-dulu ada pantang larang.. Hihihihi.. Kulit rakan blogger yang buat demo, kami terkejut melihat hasilnya ! Ketara sangat perubahannya terutama double chin dan kulit makin tegang. Ia mengguakan rawatan terkini dalam rawatan muka.. Love sangat resultnya..


Dapatkan segera promosi HIFU Treatment , harga asal RM900+ dan kiri harga promo RM199 sahaja!! Rawatan ni rawatan hifu murah.. Ia juga spa aesthetic terbaik di Alam Damai Cheras.. Untung lah orang cheras, dekat je kalau nak pergi ke sana.. TBEA juga ada offer facial murah di alam danai cheras.. 

Kena rebut peluang untuk settlekan masalah mata sembap, leher berkedut, garis halus, dagu berlapis,garis senyuman dan macam-macam lagi settle dalam masa tak sampai sejam dah nampak perubahan ! Untuk grab promo boleh tekan link kat bawah ni ye..rawatan hifu mampu milik guyss.. Salam...
Waktu operasi: 
Isnin-Jumaat (10.30AM- 7.30PM)
Sabtu & Ahad (10AM-6PM) 

The Beauty Expert Academy Spa Cheras 
No 14B, Jalan Suadamai 1/2, 
Bandar Tun Hussein Onn, 
43200 Cheras, Selangor. 
03-95497094/ 013-2576447

FB: The Beauty Expert Academy
IG: @thebeautyexpertcheras

TikTok1: @thebeautyexpertacademy88
TikTok 2: @beautyaestheticclas

0 comments