Carissa Perkenalkan CARRISA BEAUTY Sebagai Set Kecantikan Yang Terbaik Untuk Luar Dan Dalam

Carrisa Perkenalkan CARRISA BEAUTY Sebagai Set Kecantikan Yang Terbaik Untuk Luar Dan Dalam | Salam.. Ahad lepas, uzu dan rakan-rakan media yang lain, hadir ke soft launching satu brand skincare yang the best gilerrr, produknya setanding produk antarabangsa.. Produk tu diberi nama Carrisa Beauty!


Carrisa Beauty telah ditubuhkan pada 2015 di Kuala Lumpur.. Pengarah Urusan , Puan Zurin Zakaria. Sebelum wujudnya Carrisa Beauty, Carrisa ada butik pakaian di Shah Alam.. Carrisa mendapat sambutan tinggi dari pelanggan, so pihak Carrisa nak kembangkan brand mereka kepada produk kecantikan yang menjaga kecantikan luar dan dalam..

Pada tahun 2018, mulanya Skincare Beauty membuat penyelidikan ke atas semua produk-produk di bawah Carrisa. Semua produk di formulasi sesuai dengan semua jenis kulit di dalam negara juga sesuai untuk di luar negara..Carrissa Beauty boleh di dapatkan di SOGO I-City Mall Shah Alam..

Carrisa Beauty Sdn. Bhd. telah dikeluarkan oleh Kumpulan Syarikat Pengilang yang berstatus ISO yang ada sijil Halal dan Good Manufacturing Practice (GMP), Penghasilan produk yang baik.. Ini adalah sejajar dengan matlamat Carrisa untuk mengeluarkan produk yang bermutu tinggi..

Carrisa Beauty terdiri daripada produk-produk 

Set Skincare

- Facial Cleanser

- Mousturiser

- Skin Booster

- Argan Oil Serum

Set Make Up

- BB Cushion

- Lipmatte

- Mascara

- Eyeliner

- Eyebrow

- Blusher

Set Mandian

- Bodgy Wash

- Feminine Wash

- Scrub











Produk terdiri daripada skincare, produk skincare, set penjagaan diri yang terdiri daripada krim mandian, scrub dan pencuci peribadi wanita..


Sebelum pakai makeup daripada Carissa, u ols kena jaga skincare muka dulu.. Kena pakai pencuci muka, moisturiser, skin booster dan yang penting Carrisa Beauty ada argan oil. Skincare lelaki dab perempuan boleh pakai..

Lepas pakai skincare baru lah pakai produk kosmetik yang sesuai dengan kita.. Semua lengkap kann produk kosmetik Carrisa? Uzu dah try mosty produk, memang best.. Hihihi..


Range harga dari RM15.90 hingga RM129.90 setiap satu..Dapatkan Carrisa Beauty di Sogo I-City Shah Alam atau boleh beli online kat Lazada, Shopee, Facebook, Instagram, juga kat website Carrisa. Untuk matlumat lanjut boleh baca info kat bawah ye. Salam :)

Tentang Carissa Beauty Sdn Bhd - Carrisa Beauty merupakan jenama kosmetik terbaru di Malaysia. Ia merangkumi produk daripada barisan kosmetik dan penjagaan wajah. Dengan tanda pagar kami KERANA ANDA SEMEMANGNYA CANTIK.  Ia beroperasi di alamat No. 32, Jalan SS22/21 Damansara Jaya 474000 Petaling Jaya Selangor. Untuk keterangan lanjut dan aktiviti terkini sila layari : www.carrisa.com.my dan ikut kami di Facebook : Carrisa Beauty; Instagram : Carrisa Beauty; 

Untuk keterangan lanjut dan media : sila hubungi:

Puan Zurin Zakaria (Pengarah Urusan) di talian +60 17-254 4269
Cik Zura (Pengurus Pembangunan Perniagaan) di talian +60 17-278 4446.

0 comments