Rahsia Awet Muda Glow Dari Dalam & Luar Dengan LUMI22

 

Rahsia Awet Muda Glow Dari Dalam & Luar Dengan LUMI22  | Salam. Last weekend kan, alhamdulliah uzu dapat luangkan masa beberapa jam untuk hadir ke beauty event yang terletak di Pavilion Hotel Bangsar.. Suka bila bila tengok presentation dari team Lumi22..ada ilmu baru tentang masalah kulit luar dan dalam. Masalah boleh setel dengan sebab produk Lumi22 ialah produk yang dibuat dari bahan-bahan supreme essence.Of coz dari ingredients dari Switzerland, Japan , dan France..

Produk yang buatkan kita nampak awet muda, yang dah berusia tapi lebih kelihatan muda, kulit lihat nampak cerah,bila amalkan minum LUMI22 ! Apa itu LUMI22 ?? Haaa meh nak cerita sikit..

LUMI22

UMI22 Supreme Essence dicipta untuk membantu kita tak kisah lelaki atau perempuan, tak kisah tua atau muda, yang pasti tujuannya untukk membuatkan kulit yang kita akan lebih cerah, tegang dan berseri, dari hujung rambut sampai hujung kaki..

LUMI22 Supreme Essence ialah formulasi supplement yang sangat biotersedia yang menggabungkan kedua-dua antioksidan primer dan sekunder melalui bioteknologi revolusioner dari France dan Japan..

Selain itu, ia berkesan untuk hati kita yang lebih sihat.. LUMI22 Supreme Essence meningkatkan formulasi super unik yang memulihkan kesihatan hati, daripada ekstrak Polifenol Walnut, Milk Thistle dan Dandelion. Hati yang kuat menghasilkan lebih banyak Glutathione dalam badan kita, yang dikenali sebagai salah satu antioksidan paling berkuasa untuk meneutralkan tekanan oksidatif dan radikal bebas. Selain itu, ia juga berkesan dalam mencerahkan melanin gelap yang melindungi anda daripada sinaran UV sambil memperbaiki seri kulit secara keseluruhan.. Siapa yang ada masalah sakit hati/jantung tu boleh try okay minum LUMI22..

Setiap ramuan dalam formulasi super ini memberi manfaat yang unik. Ia bermula dengan menyahtoksik dan memulihkan sel-sel & hati kita dan kemudian melakukan segala-galanya untuk menjadikan badan anda kuasa untuk antioksidan utama.


LUMI22 menggunakan 100% bahan-bahan yang natural, bahan-bahan yang premium, of coz LUMI22 ada clinically proven. Cuba ambik 1 sachet setiap pagi dan teruskan hingga 8 minggu, ia akan menujukkan perubahan yang ketara, reversing formula untuk Brighter, Firmer, Younger-Looking Skin, dari atas ke  bawah.. Ia akan deliver 26% skin luminousity, dan 19% skin firming improvement..So woww!! 

LUMI22 Supreme Essene, mengandungi rich in primary contohnya SOD & Glutathione,  juga ada Secondary anti oxidants, contohnya vitamin dan mineral, serta apple stem cells, collagen, L-Cysteine, Astaxanthin & etc.. Untuk complete kan 4 langkah fungsi untuk level up kan lagi supaya kulit kita akan nampak awet muda..

-Cell Detoxification

-Cell Restoration

-Cell Defense

-Cell Rejuvenation


Triple  Action Skin Firming - X3

Collagen Protection SOD & anti-oxidants adalah penting untuk memelihara kolagen daripada degradasi
Collagen Production Booosts naik sehingga 34% daripada badan dalaman dalam 8 minggu
Collagen Replenishment terhidrolisis Kolagen Marin & Elastin Peptide meningkatkan keanjalan kulit sebanyak 19% dalam 28 hari.

Tripple Action Skin Brightening - X3

SkinAx?™ (French Melon Extract SOD, French Grapes, Zinc & Coated Vitamin boosts up to 26% skin luminosity
Cerepon-F boosts up to 5% skin brightening
L-Cysteine for boosting glutathione production

Skin Firming & Hydration 
Tripple Action Skin Firming & Elasticity melalui formula eksklusifnya yang telah dinilai secara global untuk kawalan dermatologinya
1.5X better absorbtion rate lebih baik daripada hydrolysed kolagen marin & elastin peptida
Essential Ingredients For Anti Aging sel stem epal yang mempercepatkan penghasilan sel kulit badan
Wrinkles and Fine Lines Diminshing mengerang melalui penghidaran kulit yang dihaluskan: astaxanthin yang juga bagus untuk penglihatan mata, otak, jantung, dll.

Skin Brightening
Tripple Action Skin Brightening & Action raja Antioksidan daripada gabungan Superoxide Dismutase (SOD) + Glutathione
Brighter/Fairer Skin Tone L-Cyctein & Cerepron® adalah prekursor kepada Glutathione, bahan yang dihasilkan Glutathione secara semula jadi oleh hati dalam badan
Natural Sunscreen Protections
Fast Recovery dari Uv damage
World Class Antioxidant SOD, enzim yang membantu dalam pembaikan sel atau tisu

Slow Down Aging daripada keseimbangan ideal ANTIOKSIDAN UTAMA DAN SEKUNDER
Optimum Antioxidants protection
Liver restoration & detoxification  daripada Milk Thistle& Glutathione
Menyokong Rambut, Kuku, Mata dan kesihatan umum yang lain yang lebih baik.





Last sekali, uzu sangat-sangat recommend korang kena try product ni.. Banyak sangat ye benda yang kebaikan bila kita amalkan minum LUMI22.. Boleh glow luar dalam.. Kalau nak try boleh rujuk info kat bawah ye. Salam :)

Untuk Matlumat Lanjut

0 comments