Yoodo - Customize Your Data, Sms & Call

Yoodo - Customize Your Data, Sms & Call | Salam.. Untuk kali pertama, uzu rasa bangga sebab Malaysia ni dah terlalu kreatif sangat.. Hihihi sampaikan nak guna plan tenet pon boleh customize sendiri.. Ini first time taw sebenarnya uzu dengar plan data internet nama Yoodo. Serius.. Pastu brand baru pastu ni pulak, plan data pulak yang boleh kita pilih sendiri benda yang kita nak.. Bila ada plan macam ni, takde lah istilah pembaziran data..

Apa itu Yoodo?

Yoodo adalah perkhidmatan talian bimbit pertama di Malaysia yang memberi anda kebebasan untuk menyuai-padan pelan talian bimbit anda; mengikut citarasa anda, pada bila-bila masa. K

Apa Yang Yoodo Tawarkan?

Pelan yang boleh kita reka sendiri. Inilah satu-satunya pelan yang membenarkan kita memilih jumlah panggilan, SMS dan data yang kita perlukan. Kita juga mendapat pilihan untuk menambah ciri-ciri lain seperti IDD, kuota hotspot (untuk pelan Unlimited), perantauan dan pelan tambahan lain.

Adakah Yoodo Ada 4G?

Ada! Kami menampung semua jenis 4G - HSPA+, LTE dan True 4G




Reka pelan anda sendiri

Hanya bayar untuk Data, Panggilan dan SMS yang anda perlukan. 

Lakukan Segalanya Pada Aplikasi Kami!

Aktifkan, pilih nombor anda, urus sehingga 5 talian, dan nikmati penghantaran SIM percuma — tiada lagi menunggu giliran atau beratur panjang.

Tukar Pelan Bila-Bila Masa

Kami tak akan paksa anda untuk gunakan pelan yang anda tak suka. Tukar pelan pada bila-bila masa ataupun berhenti menggunakan servis kami tanpa bayaran lebih!


Liputan 4G Terluas
Yoodo beroperasi menggunakan rangkaian Celcom. Dan ia adalah rangkaian dengan liputan 4G terluas di Malaysia. Lihat liputan kami.

Kami ada Booster
Terlebih kuota bulanan anda? Anda hanya perlu beli booster untuk Data/Panggilan/SMS untuk meneruskan penggunaan.

Free SIM & Free Delivery
SIM, eSIM & Penghantaran Percuma!
Tak payah bayar kalau nak mula gunakan Yoodo! Kami akan hantarkan SIM secara percuma! Lagi hebat, cuba eSIM sekarang dan tak payah tunggu lagi!

Jom nirtunai
Tiada tambah nilai, tiada bil yang perlu dibayar! Daftar kad debit atau kredit anda dan tetapkan pembayaran automatik setiap bulan.

Ganjaran Yoodo
Beli 10 Add-On atau 10 Pas Roam Like Home dan dapat 1 lagi secara PERCUMA!

Urus Sehingga 5 Talian
Aktifkan lebih SIM Yoodo untuk mak, ayah, nenek, dan ayang, dan urus semua talian di bawah 1 akaun.

Bagaimana Ia Berfungsi?

Pesan SIM anda melalui laman web / aplikasi Yoodo. Ubah suai pelan anda sekarang and kemudian. Pilih kaedah penghantaran, dan SIM anda akan dihantar kepada anda.

Setelah SIM anda tiba. sila ambilnya dan ikuti arahan yang ada di dalam!

Aktifkan SIM anda pada aplikasi Yoodo, kemudian masukkan SIM. Anda dah boleh bermula!

So guys.. cepat-cepat lah tukar plan korang ke Yoodo kkkk. Free delivery okeh.. Hehe uzu memang sangat rekemen pada golongan muda yang kaki games tu, memang wajib tukar sbb internet Yoodo laju gilerrrr okeh hehehehe.. Uzu pon macam nak tukarrr jer :p Hihihi.. Benda menarik macam ni susah nak tolak :p Korang pun dapatkan segeraaa k?... hihi ok lah guyss byeee salam :)

Untuk Matlumat Lanjut

0 comments