Nak Sanitize Satu Rumah Dengan "Kleenso Kills Germs Disinfectant" #Covid19


Nak Sanitize Satu Rumah Dengan "Kleenso Kills Germs Disinfectant" #Covid19 | Salam semua.. Apa khabar? Hihihi Fuhhhhhuhuhu dah bulan Julai dah ni baru uzu update blog.. Lama wei tak update blog... hihi busy dengan kerja guyss :p Btw, hujung minggu lepas uzu sempat lah nak membersihkan rumahhh.. Memandangkan sekarang ni tengah musim covid19, so kita kena selalu sanitize rumah kita dengan kerap, ye dak? Lagi-lagi sekarang ni kena guna sabun yang betul-betul membunuhhh kuman termasuk covid19.. So last week uzu buat spring cleaning, uzu guna "Kleenso Kills Germs Disinfectant"

Mengenai Kleenso Kills Germs Disinfectant

Kleenso Kills Germs Disinfectant diformulasikan untuk membunuh 99.9% kuman. Ia dikembangkan dengan menggunakan sebatian netral pH, sehingga cocok digunakan di permukaan dapur dan ruang makan.

Kleenso Kills Germs Disinfectantmenggunakan Benzalkonium Chloride, sebatian kimia yang terbukti sangat berkesan terhadap semua jenis bakteria seperti E. Coli, Salmonella dan Listeria, serta kebanyakan virus termasuk campak, influenza dan rabies. Benzalkonium Chloride digunakan sebagai bahan aktif dalam penyelesaian pembersih permukaan yang dikembangkan oleh kebanyakan jenama komersial di seluruh dunia.


Kleenso Kills Germs Disinfectant yang uzu punya ni 500ml tau.. Yang best tu senang je nak guna, ada tempat nak spray2.. Uzu sanitize spray2 tingkap, gunakan sebagai sabun mop lantai, nak lap dapur, semua boleh lahhh.. Uzu beli kat Kleenso Online Store. Selain tu korang boleh cari kat Parkson, MR DIY, TF Mart and Family Store..

Eh lupa nak bagitau.. Kleenso Kills Germs Disinfectant tidak disyorkan untuk digunakan pada soft vinyl, varnished surfaces atau aluminium.. Untuk penggunaan pada cat kerja, disarankan agar disinfektan diuji dengan mengaplikasikannya pada kawasan kecil cat terlebih dahulu.


Cara-Cara Guna Kleenso Kills Germs Disinfectant

PEMBERSIHAN UMUM: Sapukan Kleenso Kills Germs Disinfektan dengan kain atau span secara langsung di permukaan yang dimaksudkan atau semburkan pembasmi kuman di permukaan. Biarkan permukaan terkena selama sepuluh minit, kemudian lap permukaan dengan kain lembap yang bersih.

UNTUK PERMUKAAN YANG MUNGKIN BERHUBUNG DENGAN MAKANAN: Memakai Kleenso Membunuh Kuman Disinfektan pada permukaan yang dimaksudkan dengan kain atau span, kemudian bilas disinfektan dari permukaan dengan air yang boleh diminum.

MEMBERSIH LANTAI : Campurkan 1 cawan Kleenso Kills Germs Disinfektan hingga 4 liter air dan sapukan larutan ke lantai dengan pel.

TANDAS : Squirt ½ cawan Kleenso Membunuh Kuman Pembasmi kuman di bahagian dalam tandas dan pelek tandas. Kemudian, sikat kawasan dengan bersih sebelum menyiram.

UNTUK MENGHILANGKAN ITEM BERASASKAN PAKAIAN: Sapukan 2 penutup Kleenso Kills Germs Disinfektan ke 2 liter air. Rendam kain dalam larutan selama 3 minit. Kemudian, bilas dengan air dan biarkan hingga kering pada suhu bilik.

Wahhhh dengan sebotol je tapi boleh buat macam-macam kegunaan yang pelbagai fungsi !! Memang terbaik.. Uzu rekemen sangat-sangat korang beli produk ni... Memang sesuai lagi-lagi waktu-waktu PKPP ni . Wajibbbb !! Hihihi ok lah guysss.. Dah lewat ni..So, nak tido dulu. tu je lah ok lah salam :) 


Matlumat Lanjut
Online Store: http://kleenso.my/

0 comments