CTOS Sumbang RM2.5 Juta Untuk 100000 Laporan CTOS Skor Percuma Kepada Pengguna


CTOS Sumbang RM2.5 Juta Untuk 100000 Laporan CTOS Skor Percuma Kepada Pengguna | Salam.. Hari ini dah masuk sebulan lebih kita semua rakyat Malaysia diberi Kawalan Perintah Berkurung(PKP) atau dalam bahasa om putehnye "Redistricted Movement Order" .. Alhamdulillah setelah berpuluh hari kita kuarantin kan diri di rumah, keadaan semakin terkawal.. 

Pada awalnya, ada rakyat Malaysia yang degil dengan perintah kerajaan sehinggakan ada banyak kluster-kluster yang timbul.. Kes-kes covid19 yang didaftarkan makin hari makin naik sehingga anggota tentera terpaksa untuk turun padang sama-sama untuk mengawal kedegilan sesetengah rakyat Malaysia.. Ada juga yang didenda RM1000 kerana melanggar perintah PKP.. Jadi dengan perintah-perintah kerajaan, maka semua rakyat Malaysia terpaksa duduk di rumah. Ada yang terpaksa Work From Home. Kebanyakan rakyat Malaysia terjejas sumber pendapatan mereka..Kedudukan kewangan sangat-sangat terjejas ketika ini..

Tapi jangan risau, sebab CTOS agensi pelaporan kredit terbesar di Malaysia sangat-sangat mengambil berat tentang masalah-masalah ekonomi yang melanda negara Malaysia dan CTOS mengambil kesempatan dan memberi inisiatif kepada pengguna-pengguna untuk mendapatkan laporan kredit Skor CTOS secara PERCUMA bernilai RM 2.5 juta. Lebih dari 10000 laporan yang akan disumbangkan kepada rakyat Malaysia.. Sebelum ni, kalau kita nak check laporan CTOS kita, kita mesti nak kena bayar kan.. So kali ni free je guys. Ambik peluang ni..

“Semasa wabak COVID-19 ini, soal kesihatan dan keselamatan kita merupakan keutamaan yang paling mendesak. Akan tetapi, pengguna mungkin juga risau bagaimana keadaan ekonomi masa kini akan memberi kesan terhadap kedudukan kewangan mereka,” “Memandangkan hal itu, pihak kami akan menyumbangkan sehingga 100,000 laporan kredit Skor CTOS secara PERCUMA bernilai RM 2.5 juta bertujuan membantu rakyat Malaysia mendapat pencerahan yang lebih jelas atas kedudukan kewangan mereka.” kata Dennis Martin, Ketua Pegawai Eksekutif CTOS. 


Terma & Syarat:
- Sah dari 1 hingga 30 April 2020 dan terhad kepada 100,000 pelanggan.
- Setiap individu berhak mendapat SATU (1) laporan Skor MyCTOS percuma sahaja.
- Untuk menebus laporan kredit Skor MyCTOS peribadi anda, anda perlu mendaftar untuk akaun CTOSID.
- Pelanggan CTOS yang ada yang telah menebus laporan Skor MyCTOS percuma sebelum ini (sama ada secara langsung melalui CTOS atau melalui rakan kongsi kami) TIDAK layak mendapat skor percuma ini.
- Penebusan laporan skor percuma menggunakan kod promo FREEMCO20 hanya tersedia dalam talian melalui laman web kami. Tidak terdapat di aplikasi mudah alih.

Masukkan Code :  FREEMCO20

Tentang CTOS Data Systems Sdn Bhd
CTOS, agensi pelaporan kredit persendirian terkemuka di Malaysia, adalah Agensi Pelaporan Kredit yang berdaftar di bawah Akta Agensi Pelaporan Kredit 2010, Kementerian Kewangan. Ditubuhkan pada tahun 1990, CTOS mempermudah perlanjutan kredit dengan cara membolehkan individu dan perniagaan mengakses maklumat penting dengan lebih mudah dan lebih cepat. CTOS menyampaikan portfolio yang lengkap meliputi penyelesaian dan perkhidmatan pengurusan risiko kredit, dan digunakan secara meluas oleh institusi perbankan dan kewangan, syarikat insurans, syarikat telekomunikasi, perbadanan besar, PKS, firma guaman dan badan berkanun. Untuk maklumat lanjut, layari www.ctoscredit.com.my 

Matlumat Lanjut

0 comments