Penginapan & Tempat Makan Sedap Dan Menarik Di Belitung, Indonesia


Penginapan & Tempat Makan Sedap Dan Menarik Di Belitung, Indonesia  | Salam.. Penginapan kiterang di Belitung , uzu tak expect too much.. tapi terkejut!! sebabbb tak sangka kat sana juga ada hotel bertaraf berbintang-bintang .. Kami menginal di Green Tropical Village Resort.. Kerlassss Belitung pun ada resort.. Memang serius tak sangka... Hihi




Memang sangat-sangat selesa stay kat sini .. Macam biasa kali ini uzu sebilik lagi dengan kak ty.. Hihi .. Cuma yang tak best kat sini takde iron .. huwarghhhhhh habis baju tak gosok.. Memang satu-satu pengajaran yang menjadi iktibar untuk next trip... Kena bawak iron sendiri..Uhukkk Btw yang lain emua ok termasuk breakfast kat hotel memang sedaap :) kahh..

Tempat Makan Sedap Di Belitung Indonesia


Ada 4-5 tempat makan yang sedap di area Belitung. Kat sini makanannya terkenal dengan seafood. Macam sabah kekdahnya.. Sebab dekat denngan laut. Hihi. Belitung terkenal dengan CUMI iaitu sotong .. Memang sedap kalau korang try cumi goreng tepung ! Nikmattt yang amatttt. Hihi..

 1. Raja Seafood Belitung




2. Fega Restoran Belitung



3. Belitung Timpo Duduk Restoran

 4.RM Sinar Laut Restoran Belitung




"Fam "Getaways" Trip To Belitung Island is in Collaborations with Garuda Airlines and all its sponser with MTN Getaways as event coordinator"

Untuk Matlumat Lanjut
☎️ +6565090183  📲 +65 8531 3381 (Faizun) / +65 8289 3688 (Amira)
✉ admin@mtngetaways.com

0 comments