Me’nate Steak Hub Review Ramadhan 2019


Me’nate Steak Hub Ramadhan Review 2019 | Salam semua... Alhamdulillah... Lagi lebih kurang 2 minggu lagi kita akan menyambut bulan ramadhan, bulan yang mulia.. Hehe . Dah ganti posa tak tu?? Kahkahkah uzu lagi 2 hari nak ganti... Fuhhhhh tak taw sempat ke tak ni? 😭 Huwarghh...! So bila nak dekat puasa, blogger mesti sibuk sana sini buat preview ramadhan kan? Haaaa tidak ketinggalan juga, Me’nate Steak Hub yang mana, ini bukan kali pertama untuk blogger-blogger bekerjasama dengan Me’nate. Untuk tahun ini agak-agak menu apa yang sedap diketengahkan oleh pihak Me’nate? 😂🤭

Tahun ini, apa yang seronok sangat, Me’nate memperkenalkan dua IKON Me’nate iaitu Elly Mazlien ( Kak Lina Pom Pommm ) dan Syuk Raja Lawak.. Wahhhh besttt lah IKON tahun ni sebab gabungan dua artis seleberiti memangg happening !! Hahahah kelakar taww tengok gelajat gabungan mereka bedua ni 🤣🤣 Hehehe tak kering gusi.. Hehehe..

So guyssss, tahun ini ada lebih 40 menu-menu yang bakal dihidangkan semasa bulan puasa nanti.. Uzu dah rasa semua lebih kurang 80% menu yang ada ! Hahaha seriuss , sedap wei! Lagi-lagi kambing golek , menu istimewa Me’nate tahun ini hehe. Me’nate menghidangkan makanan barat dan makanan tempatan contohnya Nasi Briyani, Nasi Tomato, Mee Kari, Laksa, Mee Goreng, Kuew Teow yang digoreng panas, dan pencuci mulut pulak terdiri daripada kuih muih tempatan 😂🙈






















Yang bestnya , tahun ini Me’nate Ramadhan 2019 memperkenalkan 2 set pakej untuk family yang boleh dinikmati 4-6 orang . Dua set family ramadhan tersebut ialah SET A PREMIUM FAMILY PACKAGE dan SET B SUPER FAMILY PACKAGE :) Dalam pakej FAMILY PLATTER ni ada 11 menu yang dihidangkan.. Wahhh sonok ah kan ada set family ni heheh..

Kalau sesiapa nak berbuka puasa yang menunya premium, nak makan steak, nak makan daging, nak makan kambingggg haaa so bolehlah bawa family korang ke 5 cawangan Me’nate yang terdekat. Antara cawangannya, Me’nate Shah Alam, Setapak, Bangi, Ampang dan Johor..

Harga pakej ramahan 2019 me’nate untuk dewasa RM79.90 dan untuk kanak-kanak pulak RM39.90 jee.. Ewahhhh takde lah mahal kan? Murahhh kottt ... !! Takkk sabar pulak uzu nak tunggu bulan puasa.  Kahkahkahkah verangan! Hahah ok lah oklah tu je lahhhh..Hihi salam guysss :)

0 comments