Ice Age Alive Kini Ada Di Kuala Lumpur ! Dapatkan Diskaun Separuh Harga Sempena Bulan Ramadhan !



Ice Age Alive Kini Ada Di Kuala Lumpur ! Dapatkan Diskaun Separuh Harga Sempena Bulan Ramadhan ! | Salam.. Ini kali pertama uzu tau kewujudkan Ice Age Alive kat KL ni.. Age Alive ni pun tak tau apa actually, dari kecik lagi dah masuk asrama sampai lah dah habis degree setahun dua yang lalu, baru lah ada feeling nak tengok tv, tengok dunia luar, sampailah terjumpa Ice Age Alive 2018 yang di Matic Kl..Rupanya Ice Ace ni filem kartun ICE AGE yang ditayangkan beberapa tahun lalu.. Filem anamasi tu memanggg ramai yang tengok :)  

Ice Alive 2018 

Siapa yang tengok filem animasi  mesti akan teruja dengan ICE AGE ALIve 2018 yang mana Matic telah mengadakan satu pameran Ice Age Alive yang mana pameran tu macam replika binatang-binatang yang ada dipamerkan dalam bentuk saiz yang sebenar spesis Megafauna dan bergerak-gerak sampikan feeling dia macam dinasor tu hidup... Dengan bunyi mengaum binatang , budak-budak confirm akan menjerit hahaha :) Haaa jom tengok gambar-gambar binatang yang ada disekitar Ice Age Alive 2018 :)











Selain daripada pameran ada juga Ice Skating untuk budak-budak meluncur, seronok ! Lagi seronok tempat ni sejukkk , so jangan pakai baju yang nipis ya.. Jumping casting pun ada okay hehehe.. Paling best tu, ada sesi bergaambar dengan T-REX , juga ada satu pameran khas untuk tahu sejarah Ice Age yang sebenar ..Kan sini kitaa jugaa boleh tambah lagi ilmu baru bukaan je untuk untuk orang dewasa tapi kanak-kanak :)

Siapa yang berminat, boleh contact details kat bawah okay? Jangan lupa bawak anak-anak dan yang pentingg sempena ramadhan ni ada diskaun separuh harga yang mana harga diskaun hanya bermula dari 26 May sehingga 14 June 2018 :) 

Untuk Matlumat Lanjut
Hashtag : #IceAgeAliveKL

1 comments