Hanya Minum Air STEM , Lepas 30 Minit Tekanan Darah Turun ? Biar Betul?

Hanya Minum Air STEM , Lepas 30 Minit Tekanan Darah Turun ? Biar Betul? | Salam. Ye wakkk betul lah tajuk entry ni.. Uzu pon memula tak caya tapi selepas tengok dan buat sendiri, tengok result sebelum dan selepas minum air STEM ni, memang turun bacaan tekanan darah uzu.. Bayangkan kalau procedur biasa, kena ambik 2 3 hari, seminggu nak turun.. Tapi bayangkan dengan just minum air STEM ni hanya ambik masa 30 minit je? Haaaaa hebat kan? So nak tau tak apa sebenarnya air STEM ni?

Apa itu AIR MINUMAN STEM?

Well, air minuman stem ni, dicipta pada tahun 2012 lagi so dah 5 tahun ye air minuman STEM ni dipasaran dan pelbagai jenis testimoni dari beratus ratus testitomi yang ada terutama di Malaysia dan tak lupa jua dari pelbagai negara.. Air STEM ni dah well known dan laku keras kat luar Malaysia so its wellknown brand so memang boleh dipercayai eh company dan air ni..

Di Malaysia ni actually, makin lama makin banyak permasalahan kesihantan dikenalpasti dan STEM ni adalah salah satu cara mengurangkan tahap kesihatan yang sangat membimbangkan . So nowdays STEM follow trend Europe yang gunakan natural medicine untuk mengubat pesakit.


Ciri- Ciri Air Minuman STEM
Air minuman STEM adalah dari sumber tenaa baru dan teknologi baru yang sangat berkesan dan cepat .. Air mengunakan asas wave dan digunakan terhadapat makanan dan minuman. So terhasillah air minuman STEM. Air minuman STEM bersifat halus dan ditambah dengan code anti-decease so bila kita minuam air ni akan menyerap masuk ke dalam badan kita. Dengan automatik, segala jenis penyakit yang ada dia baiki/ubat..So bila air minuman ni halus, senang nak masuk dalam sel sel badan kita..

Macam macam jenis penyakit yang boleh diubat dengan lebih mudah dan pantas. Dia buang toksik, dia hydrant badan, turunkan blood pressure, high blood presurre dan macam-macma lagi. Mungkin korang boleh tengok dulu testimoni kat bawah..

Testimoni Air Minuman STEM Dari Pelbagai Negara

Ujian Keberkesanan - Diabetes - 30minit
Ujian Keberkesanan - gula dalam darah - 30minit (Malaysia)
Ujian Keberkesanan - High Blood Pressure - 30 Minit
Ujian Keberkesanan - Cholesterol - 60 Minit
So nampak tak semua testimoni yang ada di atas? Haa kalau tak caya, uzu bagi testimoni uzu sendiri. Hihi penat penat tauuu uzu kena cucuk jarum kat jari 2x.. Tak kan tak tunjuk? Hahaha dah lah sakit. Takuttt rasa .. Euwww.

Testimoni Uzu
Punya lah risau kena cucuk jarum. Aduhhh doktor bantuin aminahhh dokterrrr
 Nampa tak dukkkkk pejam mata :D
 Fuhhhh sakit doh. First time kena ambik darah gini..
 Dah cucuk jari tadi, Doktor ambik darah sebelum minum air.  Bacaaan 5.2 .
 Lepas minum air stem dua cawan. Tunggu dalam 30minit..
Lepas 30 minit.. Doktor ambik selepas 30 minit..
 awrr...berpa agaknya turun?
 Yeahhh dari 5.6 , lepas minum air stem, lepas 30minit, bacaan turun ke 5.2
 Amacam ? Best tak turun lepas 30 minit je? Kalau cara normal seminggu k..
So memang terbukti berkesanan kan? Haaa sebenarnya macam-macam boleh rawat dengan just minum air stem je.. Haaa korang rasa hebat tak? Kalau rasa hebat kan? Apa lagi cari lah air stem ni di mana-mana agent yang berdekatan.. Cari lah kat mana-mana, kat supermarket ke, giant ke, tesco ke haaa murah je... Harga sebotol air ni RM90, sekarang promosi RM50 sebotol.. 

Bukan tu je kan, pihak STEM nak adakan KEMPEN MALAYSIA SIHAT ! So sesiapa doktor ni nak bagi RM200 kepada sesiapa yang minum air ni, kalau tak turun bacaaan, boleh claim RM200 ! Haaaa nampak tak ? Nampak tak? Yakin tak? Sebab yakin lah bila minum air STEM ni, boleh turun bacaan. Kalau tak caya, haa meh lah ke KEMPEN MALAYSIA SIHAT . Rujuk banner kat bawah..

Cabaran Kempen Malaysia Sihat !!
So sesiapa yang nak join kempen malaysia sihat, pihak STEM akan adakan kempen ni pada 16 September 2017 di esundheit Laboratories  Pharmaceutical Sdn Bhd. Alamat dah ada kat banner. Siapa yang nak datang , akan dapat Free Blood Test , free dapat minum air stem dan free juga dapat turunkan bacaan darah u ols. Semua jenis penyakit boleh.. 

Yang ada mak bapak yang sait tu, boleh lah bawak parent, atau adik beradik, saudara mara ke Kempen Malaysia Sihat ye.. Uzu yakin dengan minum air stem ni je boleh turun bacaan seala penyakit yang ada.. Hihihi so apa lagi. Siapa nak datang boleh call/whatsapp : 018-2696161.

0 comments