Watsons Syok Member Anniversary Launch at MyTown Shopping Centre

Watsons Syok Member Anniversary Launch at MyTown Shopping Centre | Salam. Yeah happy anniversary to Watson Syok Members yang ke-7 tahun !! Wahhhh tahniahhhh sebab masih bertahan ke tahun yang ke  :) Bukan watson anniversary tau 7 tahun tapi Watsons VIP Cards #watsonsreward .. Jangan ada yang ada salah faham pula ye.

Untuk majlis ulang tahun Watsons VIP Member yang berlansung di MyTown Shopping Centre.. Ini kali pertama uzu jejakan kai ke MyTown, dekat dengan rumah uzu rupanya. Naik grabcar berapa hengget je kan..So seperti biasa kena datang awal :D Datang awal ni rupanya best sebab boleh enjoy main game game yang pihak Watsons anjurkan.. Haaa bila register, u ols akan dapat 1 kad. Kena main 3 game, dapatkan 3 cop then lepas tu redeem hadiah .. Bestttttt sangat aktiviti aktiviti yang ada sementara bermulanya majlis ulangtahun watsons vip member.

Ativiti teka paper bag dalam kereta ! I won second place :D
 Sesi berambar di photobooth..
Uzu pun nak juak ambik ganbar kat sini . Hihi..
Ramai pula yang beratur nak main game Bingo dan Toss and Win !
 Jom ambik ambar kat sini :D
 Haha sekali shoot je masuk lubang !
 game ni susah nak menang. Bingo :D
 Berambar dengan kereta grab car x Watsons :D
Watsons buat contest. Siapa yang dapat snap gambar kereta grab car ada logo watsons ni, join contest ni, siapa most likes tertinggi akan dapat 1 juta points kad Vip watsons. So macam-macam boleh beli kat Watsons dengan adanya points-points tu nanti. So jangan lupa join contest tau !!
Majlis Pelancaran Ulang Tahun Watsons VIP Card Yang Ke-7
Sehingga sekarang, lebih dari 4 juta member tuk Watsons VIP Cards di dalam dunia ni so untuk tahun ni , banyak benda yang Watsons Reward tuk Watsons VIP Card. Macam -macam jenis offer yang ada..

Untuk sesiapa yang baru jadi Watsons VIP Card , lebih banyak baucer bernilai lebih RM300 yang akan dapat, boleh dapat 500 VIP Points lepas aktif kan kad dan ada health club bernilai RM5000+ untuk newbie yang baru daftar.. Bukan health club je, dining, travel, beauty, lifestyle reward baucer. Hihi best tak? Haaa giler tak best? untung k jadi member Watsons VIP Card ni..

Antara Kebaikan Menjadi Watsons VIP Card 2017 :
- Ahli seumur hidup
- Deals lebih 1000+ watsons rewards
- Bayar RM1 - 1 Points. Bayar RM100 means 100 points
- Boleh bayar guna points : 200 points = RM1
- Watsons Brand Products : 2x Points
- Birthday month : 5x Points
- Bayar barang guna touch n o tuk Watsons Vip Card : 5x Points
- Exclusive diskaun tuk health club

So sempena Ulang Tahun Watsons VIP Member ni, member boleh beli dengan gabungkan cash + points. Jimat duit kan bila boleh combine points? Boleh redeem lah points points korang tu. Hihi. 

Watsons akan menganjurkan lagi event iaitu untuk Watson Syokmya Sale Carnival yang diadakan di One Utama Shopping Centre  pada 6-10 September ini. Sekarang tengah berlansung. Dan jua du Sunway Velocity pula pada 26 Sept - 1 October. Wahhh time ni lah nak borong barang barang Watson dengan harga yang sangat murah ! Jangan lepas kan peluanggggg anda !

Untuk Matlumat Lanjut

2 comments