MAJLIS PELANCARAN SMART HOME RENCANA ROYALE

MAJLIS PELANCARAN SMART HOME RENCANA ROYALE | Salam. Semalam uzu berkesempatan ke majlis pelancaran RENCANA ROYALE SMART HOME yang berlangsung di TTDI. Majlis pelancaran dihadiri oleh para para tetamu VVIP dan para media. Majlis diadakan dengan sangat meriah , kehadiran artis dan disajikan dengansantapan makan malam yang sedap.
So sebenarnya majlis pelancaran RENCANA ROYALE SMART HOME adalah nak inform yang akan ada projek pembinaan yang bakal dibina di TTDI. Semalam uzu ada tengok show gallery RENCANA ROYALE SMART HOME . Serius memang awesome gilaaaa lagi lagi studio suites yang dipamerkan semalam. Rasa macam nak beli pula sebab uzu memang tengah cari rumah di KL ni .. Lagipun RENCANA ROYALE SMART HOME murah kott. Justtt bermula RM282,000.00 untuk 472 sqft.

Nak tengok  tak RENCANA ROYALE SMART HOME  ? Jom tengok gambar kat bawah :)







Info Mengenai RENCANA ROYALE SMART HOME
- Projek RENCANA ROYALE SMART HOME akan dibina di kawasan Jalan Datuk Sulaiman,TTDI dan akan dibangunkan di tanah perkampungan melayu. RENCANA ROYALE SMART HOME hanya boleh dibeli oleh pembeli Melayu sahaja.
- Dibina dengan harga mampu milik dengan pelbagai jenis suites
- 2 Blok ( 622 unit ) rumah 
- Lokasi yang strategik untuk investment
- Harga bermula dari RM282,000.00 - RM3,867,000.00 onwards 
- Saiz smart home 472 sf 5554 sqft
- Ada kemudahan infinity pool , gym , taman permainan , bilik untuk game , pocket park.
- Viewing deck
Tempat yang strategik, Rencana Royale Smart Home berdekatan dengan Mid Valley , Tropicana City Mall , One Utama, Ikea, dan The Curve.

So memang sangat sangat strategik beli rumah ni, lepas tu boleh sewakan rumah ni kat orang. Sesama untung hihihi. Betul tak ? Haaa. Uzu dah semangat nak try apply ni  

Btwww majlis semalam juga ada Majlis European Business Award. Tahniah kepada pemenang pemenang anugerah ..
Sesiapa yang berminat nak beli SMART HOME RENCANA ROYALE , boleh tengok info kat bawah ye. Salam :) 

Untuk Matlumat Lanjut layari http://www.ckeast.my/
contact : 0377221688

3 comments