Fashion Show FAIQAH's COLLECTION di Jedan Butik SACC MALL Shah Alam

Fashion Show FAIQAH's COLLECTION di Jedan Butik SACC MALL Shah Alam | Salam. Sabtu lepas uzu dijemput untuk hadir ke Fashion Show antara koleksi-koleksi jenama terkenal iaitu Jedan dan Faiqah's Collection yang mana gabungan kedua-dua jenama ni menyatukan mereka di fashion show koleksi terbaru Faiqah's Collection dan Jedan.

Majlis bermula dengan ucapan kata-kata aluan dari Puan Mazlin iaitu owner butik Faiqah's Collection.. Uzu pelik juga kenapa guna nama Faiqah's sebab rupa-rupanya, Faiqah's adalah nama puteri puteri Puan Mazlin. Soo ber ooohhhhhhhhhh memanjang lah kan uzu ..Rupanya itu ceritanya. Hehe.
Uzu teruja sebab fashion show ni sangat meriah sebab dihadiri oleh VVIP iaitu salah seorang VVIP terhormat, Dato Mashitah. Sunguh anggun beliau pada petang tu...
Tak lupa juga kepada oowner Jedan Boutique, satu nama besar dalam industri fashion, banyak artis-artis yang menjadi customer Jedan sejak bertahun-tahun dahulu.. Tahniah diucapkan sebab dha berjaya mengeluarkan shawl jenama sendiri..
Lepas je ucapan kata-kata aluan, fashion show bermula dengan pertunjukan koleksi Faiqah's Collection dan Jedan . So antara koleksi-koleksi yang sangat cantik dan isinya sangat memukau hati uzu..Hihi. Dah confiuss dan koleksi Faiqah's Collection dan Jedan..  Tengok dua-dua lah. Hihi.. Jom layan gambar ..
Yang baju purple kat atas ni adalah koleksi baru dari Faiqah's Collection. Fresh dari ladang. Takde nama lagi.. Tapi koleksi lah yang uzu sangat suka sangat sangat, rasa nak menjerittt "ohmaigaddd lawanyaa baju pepel tu" .. Memang merecik weii. Yang tu koleksi Faiqah's Collection tauu !

Selepas je fashion show tu, sesi bergambar Puan Mawardi bersama model-model dan team Faiqah's Collection. Cantiknyaaaa . Tahniah korang sebab telah buat sehabis baik untuk event ni.. :)
Yang nak tengok koleksi baru Faiqah's Colloection, boleh tengok details kat bawah ye.. Jangan lupa terjah dan follow instagram untuk tengok koleksi terbaru Faiqah's Collection . Terima kasih semua :)

Sebelum tu, uzu nak share koleksi-koleksi terbaru Faiqah's Colloection yang takde dalam fashion show hari tu.. Rupanya ada shawl lagi yang merecikkkkk yang takde kat fashion show tu. Ya ampun.. Jatuh cinta .. Hehehe
 
 

Untuk Matlumat Lanjut
Email : faiqahscollectionhq@gmail.com
Whatsapp : Saujana Utama(HQ):019-5528704 , 
Manjung(branch):017 - 580 4002 / 010 - 239 4002 / 012 - 4382079

0 comments