FOTONA Facelifiting & FOTONA Nightlase Treatments Now Available At DR KO Skin Specialist Medical Centre !

FOTONA 4D Facelifiting & FOTONA Nightlase Treatments Now Available At DR KO Skin Specialist Medical Centre ! | Salam. Yeayy excited nak update blog sebab entry ni berkaitan DR.Ko . Wooo sape tak kenal Dr.Ko ? Very well known skin specialist kat Malaysia ni so uzu sangat teruja bila dipilih sebagai salah seorang blogger yang hadir di majlis perasmian FOTONA LASER TREATMENTS. Ini adalah perasmian collobration Dr.Ko bersama dengan FOTONA . 
Dr.KO Skin Specialist Medical Centre

1st in Malaysia . Dr.Ko Skin Specialist adalah satu-satunya yang leading dermatology dan pusat laser. Foundernya ialah Dr. Ko Chung Beng bermula pada tahun 1997, Ko Skin Specialist has been providing a comprehensive range of in-depth services from dermatology to cosmetic surgery. FOTONA 4D intraoral laser treatment is now offered in Ko Skin Specialist nationwide to meet the growing demand for non-surgical way of treating beauty and medical conditions.

Apa itu FATONA ?

FATONA ialah syarikat industri lazer yang dah lama bertapak sejak 1964. Its been 50 years.Fatona menghasilkan laser untuk kecantikan, perubatan, pergigian, pembedahan, dermatologi, sakit puan dll yang berpangkal di Amerika Syarikat dan Eropah.Fotona is exclusively distributed by Venusys Medical in Malaysia.

DR. Ko Skin Specialist adalah hospital yang menawarkan rawatan kosmestik yang tidak melibatkan pembedahan, ianya menganjalkan kulit dan kurangkan dengkuran semasa tidur. Yeahhh inilah treatment yang langsung tidak melibatkan suntikan dan pembedahan yang diperkenalkan oleh FATONA dan DR.Ko Specialist Medical Centre adalah hospital pertama di Malaysia yang menawarkan Fotona 4D Facelifiting Treatment & Fotona Nightlase Treatments.

Fotona 4D Facelifiting Treatment
FOTONA 4D Facelifting ialah treatment untuk anti aging. Anti penuaan yang sesuai untuk yang orang yang dah berumur dan makin meningkat usia. Ramai kat Malaysia ni mementingkan kecantikan tapi takut untuk pembedahan? Jangan risau FOTONA 4D Facelifiting Treatment sesuai untuk anda semua.  Ianya untuk menegangkan lagi kulit muka kita.. 

Proses FOTONA 4D Facelifting dalah sangat selamat ! Uzu dah tengok sendiri secara live macam mana Dr. buat FOTONA 4D Facelifting kat pesakit. Langsung tak rasa ape.. langsung tak rasa sakit ! Dr. akan halakan laser ke kulit muka kita.. Lepas laser, nampak perubahan ketara iaitu kulit jadi licin dari sebelum ini. FATONA telah menjalankan kajian klinikal dan mendapati 80 pesakit menunjukkan hasil positif 
.
The FOTONA 4D boleh dilakukan dalam apa-apa jenis kulit, ia adalah selamat dan tidak menyakitkan prosedur yang tidak memerlukan ubat pelali atau bius, tiada kesakitan, tiada downtime, tiada lebam. Sesi mungkin berbeza-beza dari 30 hingga 60minit.

For video just clink this https://www.youtube.com/watch?v=2-BQuSz2YZU . 
 
 
  

Fotona Nightlase Treatment
FOTONA Nightlase Treatment adalah treatment untuk mengurangkan dengkuran semasa tidur. Ramai yang tahan dengan bunyi dengkuran tapi lebih ramai akan terganggu dengan dengkuran yang kuat so inilah penyelesaian kepada masalah-masalah dengkuran..

Treatment yang sangat ringan digunakan untuk sensitif tissue di dalam mulut, malah sangat kuat untuk menghantar heating untuk mendapatkan kesan positif. "The Fotona 4D laser is used to heat the tissue in the back of the throat. The laser energy heats the tissue causing a tightening effect. This causes air to flow more freely which stops' .  

Rawatan ni lebih baik dibuat 3x sesi sepanjang 2 bulan. Ada testimoni berkata, lepas sekali buat treatment dah hilang dengkuran tapi lebih baik buat 3x sepanjang 2 bulan ianya mungkin lebih effective. Setiap rawatan tak mengambil masa yang lama ianya lebih kurang 15minit.. Lepas buat treatmeny, insyaAllah kita akan dapat tidur yang lebih baik, lebih mudah bernafas, berfikir dengan lebih jelas dan bekerja dengan lebih dengan berkesan.


Matlumat Lanjut :
Ko Skin Specialist 6A-22a, 
Jalan Temoh, Off Jalan Goh Hock Huat 
41400 Klang, Malaysia 
Tel : +603 33433140 

2 comments