TOURIST GUIDES : Travel Agensi Yang Menawarkan Pakej-Pakej Yang Sangat Murah !

TOURIST GUIDES : Travel Agensi Yang Menawarkan Pakej-Pakej Yang Sangat Murah ! | Salam semua. Yeah its a good news to kaki-kaki travel yang sememangnya orang yang suka travel ni suka yang murah-murah je. Betul tak? Uzu pun sendiri kalau travel tak guna pakej. Beli flight sendiri, buat itinerary sendiri dan uruskan hotel dan pakej kat situ secara sendiri. Semua buat sendiri. Tu cara uzu berjimat ketika travel. Tapi lepas kenal dengan company Tourist Guide, uzu rasa its a good news. Seriously.
Sempena preview company Tourist Guide, para blogger dan media dijemput untuk mendengar serba sendikit mengenai Tourist Guide yang bertempat di hotel somewhere in Kajang.
Apa itu Tourist Guide?
Tourist Guide menyediakan tawaran di sebahagian kecil daripada kos asal. Bagaimana kita berbeza daripada orang lain adalah kami pakar dalam satu industri, iaitu Pelancongan. kerjasama dalam kita dengan agensi yang bereputasi baik di dalam dan di seluruh rantau ini telah membuat peluang ini boleh diakses kepada anda.

Tourist Guide mempunyai misi untuk membina Travel Network Terbesar di dunia. Ya di dunia ! Tu satu matlamat yang besar. Tourist Guide juga menawarkan harga pakej-pakej sangat berpatutan, lebih murah, dan ada juga Percuma tau! Sape tak suka percuma? Kan.. Tourist Guide telah pun berkejasama dengan travel agensi yang bereputasi baik.

Tourist Guide ni ada cara rangkaian sendiri nak berjimat. So Tourist Guide alukan-alukan korang daftar jadi member. RM150 je. Dengan jadi member Tourist Guide, macam-macam benefit yang kita bakal dapat.. Kita dapat point, kita dapat travel percuma dan macam-macam lagi. Boleh baca dan tengok video tu kat sini Benefits & Rewards :)

Apa lagi yang Tourist Guide sediakan? Banyak pakej-pakej yang menarik antaranya ialah..
Untuk Hotel Booking pulak. Lebih dari hotel yang 72000 yang berada dalam network Tourist Guide dari hotel yang murah sehingga hotel yang mewah tetapi masih dalam harga murah.. Menarik tak? Senang je. Ni macam nak cari hotel ala-ala agoda.com lah. So no worries pasal hotel anymore!

Kisahnya uzu nak cerita pengalaman uzu kat Boracay, kami terbook hotel bajet tapi not bad. Sampai boracay, alamat yang kami cari takde. No pon yang dipaparkan pun, banyak kali call pun tak dapat. Bayangkan kami jalan kaki bawa beg berat berkilo-kilo jalan pusing Boracay tu nak 2 jam baru jumpa hotel tu. Bila sampai rupanya dia pindah tempat lain dan kami kecewa dapat bilik masing-masing. Sebab tak sama dalam gambar.. mengecewakan! So kita nak bajet bajet pun salah, nak mahal-mahal pun salah juga. Kena pepandai lah kan cari hotel betul2. Lepas tu tak nak uzu cari kat agoda. Baik cari hotel-hotel yang ada ditawarkan kat Tourist Guide. Lagi terjamin..

So ceritanya, kalau yang kaki travel tu, korang bolehlah jadi member tourist guide dulu. RM150 je. Sekali dalam seumur hidup. Dengan bayar RM150 dalam hidup tu boleh dapat benefit yang berpanjangan.. Pakej diskaun sehingga 90% tau ! Ada yang FREE juga. Best tak jadi member? Best lah. Banyak promosi yang akan ditawarkan tuk korang. Hari tu pakej paling laku. Bali pakej RM150 je termasuk flight dan hotel serta breakfast tuk 3 hari 2 malam. Haa murah tak? Baru-baru ni pulak, baucer RM600 tapi boleh dapat harga RM299 je ! Arghhhhhhh murah tak? Lebih 50% diskaun kot ! Rugi je yang tak nak tu.. Apa pun sebarang pertanyaan boleh contact details kat bawah ye. Salam.

INFINITY VACATION SDN BHD (1141826-T)
Suite A25-3A, Sentral Business Park,
Jalan TKS 1, Taman Kajang Sentral,
43000 Kajang, Selangor,
Malaysia.

Tel: 603-8734 2802 
 Fax: 603-8740 2953
Toll Free: 1800 38 3338
Office Hours:  9 a.m. - 6 p.m. (Mon - Fri)

0 comments