Tips Nak Dapatkan Hotel Murah Tapi Mewah Ketika Travel !

Tips Nak Dapatkan Hotel Murah Tapi Mewah Ketika Travel ! | Salam. Ni uzu nak share tips dapatkan hotel murah ketika travel. Selalukan uzu p bercuti, walaupun ala-ala backpacker tapi bab hotel tu, uzu selalu dapat hotel mewah tapi harga murah ! Nak tau tak caranya?


Expedia adalah syarikat induk berpangkalan di Amerika Syarikat untuk beberapa jenama percutian dalam talian global termasuk Expedia.com, Hotels.com, Hotwire.com, trivago, Egencia (dahulunya Expedia Corporate Travel), Venere.com, Expedia Pakar Tempatan, Vacations Classic , Expedia CruiseShipCenters, Travelocity dan Orbitz. Expedia, Inc. syarikat beroperasi lebih daripada 100 mata berjenama dijual di lebih daripada 60 buah negara. Expedia juga kuasa perjalanan tempahan untuk lebih 10,000 rakan kongsi seperti syarikat penerbangan dan hotel, jenama pengguna dan laman web trafik yang tinggi melalui Expedia Affiliate Network.

Nak dapatkan diskaun sehingga 80% ? KLIK SINI !


Agoda (www.agoda.com) adalah salah satu platform hotel dalam talian yang paling pesat berkembang di dunia, menyenaraikan ratusan ribu hotel dan menyediakan perkhidmatan dalam 38 bahasa yang berbeza. 

Agoda.com mempunyai lebih daripada 2,000 profesional perjalanan, yang mewakili lebih daripada 20 buah negara. Terdapat operasi utama di Singapura, Bangkok, Kuala Lumpur, Tokyo, Sydney, Hong Kong, dan Budapest, dengan kehadiran tambahan di bandar-bandar utama di seluruh Asia, Afrika, Timur Tengah, Eropah, dan Amerika.

Nak dapatkan diskaun sehingga 90% ? KLIK SINI !

So sesiapa nak dapatkan hotel-hotel mewah , boleh ke http://www.vouchercodes.com.my/ yang mana website ini menyediakan baucer-baucer diskaun untuk hotel dan banyak lagi :)

Tu je perkongsian uzu untuk hari ini. Salam :)

4 comments