Bengkel Fotografi Kelab Blogger Ben Ashaari Di Resort Agrofarmstay Durian Tunggal Melaka

Bengkel Fotografi Kelab Blogger Ben Ashaari Di Resort Agrofarmstay Durian Tunggal Melaka | Salam. Ini bukan kali peratama uzu ke Agrofarmstay tapi kali ketiga dan kali ni ianya tujuan untuk menghadiri Bengkel Fotografi Kelab Blogger Ben Ashaari pada Sabtu dan Ahad lepas.

Bengkel Fotografi Kelab Blogger Ben Ashaari ni diadakan di Dewan Lily yang mana sesuai untuk mengada bengkel disitu. Bagus eh Agrofarmstay ni sebab ada menyediakan tempat mengadakan Bengkel, atau seminar, sebab tempatnya sangat tenang dan udara semulajadi yang nyaman. Tau-tau lah Agrofarmstay ni dikelilingi hutan-hutan, bahagian kampung-kampung.

Dewan Lily ( Lily Hall )
Selain daripada Dewan Lily, banyak sebenarnya tempat macam ni yang mana sesuai untuk class ke, meeting ke, private meeting ke, haa memang facilities Agrofarmstay terbaik lah weii ! Antaranya ialah..

Bilik Mesyuarat (Pool View Meeting Room)
Luar dari bilik meeting ada swimming pool. Kalau ada family nak family day, ada bawa anak-anak bolehlah main-main kat swimmiing pool..
Gambar kat atas ni sesuai untuk penginapan bagi bebudak sekolah yang tengah buat kem motivasi, bilik ni memang sesuai. Ada 4 bilik kot. Tapi bilik air kat luar lah. Aumm seram. hehe.
Dulu kat Agrofarmstay ni ada tempat dikumpulkan segala binatang-binatang tapi sekarang ni tempat tu tengah buat renovation so semua binatang dipindahkan ke tempat lain sementara waktu. Yang tinggal hanya bujang. Seekor kuda yang ganas..
Haa yang ni open surau. Kalau nak sembahyang ramai-ramai bolehlah sembahyang kat sini. Selalu bebudak yang datang kem motivasi akan solat jemaah kat surau ni.
Keesokan harinya, aktiviti pepagi kiterang adalah senaman pagi dan berzumba.. Zumba di ketuai oleh Razzey. Berzaman tak senapan pagi ni, so ada peluang keluarkan peluh kat Bengkel ni.. Ape lagi kan.. Kot-kot boleh slim..!
Haaa ini lah antara facilities yang ada kat Agrofarmstay Durian Tunggal Melaka ni. Selain daripada Bengkel Fotografi, ada memacam aktiviti yang kami buat untuk memeriahkan lagi Agrofarmstay di awal tahun 2016 ini.

So kekorang kalau ada nak buat family day kat sini ke, buat kem sekolah, kem binadiri ke, meeting, kahwin ke, haa Agrofarmstay ada semuanya. InsyaAllah pasti meriahh lah. Dengan fasilities yang ada, Homestay, Banglo , dorm dan macam-macam lagi.

Sebarang pertanyaan mengenai Agrofarmstay Melaka bolehlah hubungi :

Alamat : 
AgroFarmStay@Skill-Tech
Lot 453 Batu 13 Jalan Tebong / Machap 76100 Durian Tunggal, Melaka.
Contact : +6012 2118246/+6016 2098623
Email : pertanyaan@agrofarmstay.my
Website : http://agrofarmstay.my/
Ig : @agrofarmstay 



1 comments