Jom Berbelanja Sambil Menderma , Potongan Sehingga 90% Hanya Di OMG Fest Crazy Raya !

As-Salam

Jom Berbelanja Sambil Menderma , Potongan Sehingga 90% Hanya Di OMG Fest Crazy Raya !| Tahu tak apa tu OMG Fest ? Haaa meh meh nak cerita ni.. OMG Fest ni menghimpunkan lebih dari 200 peniaga online  dengan produk yang terkini. Yang bestnya OMG Fest ni ada potongan sehingga 90 % tau!

Bukan tu je, lebih 20+ artis iaitu, Mawi & Ikin, Zarina Zainuddin, Ako Mustaffa, Iesya Toh, Afdlin Shauki, Mawar Rasyid, Bienda, Catriona Rose, Aida Rahim, Aida Aris, Afdlin Shauki, Noorshila Amin, Arja Lee, Saida & Saerah, Nadia Mustaffa, dan ramai lagi tauu yang akan memeriahkan lagi OMG Fest !

Berbelanja sambil menderma, pertunjukkan fesyen pun ada yang bertemakan Gaza Fashion Expression . Yang paling menarik sekali, Penyelam Muslimah akan menyelam ke dasar laut di Pulau Tioman dan membawa bendera Gaza sebagai tanda menyokong dan membantu tabung kemanusiaan Gaza pada 15 dan 16 September ini.

So apa lagi yang korang tunggu kan. Jom memeriahkan lagi OMG Fest yang akan berlansung di Dewan Raja Muda Musa, Kompleks Belia & Kebudayaan Selangor, Seksyen 7 Shah Alam Selangor pada Ahad 28 September 2014 , 10 pagi - 9 malam ! Jomda atang beramai-ramai ! Lepas gajii tu :D

Jom follow IG uzu @emasputih90

6 comments