Sunsilk Lively Clean & Fresh Penyelesaian Untuk Wanita Bertudung


Sunsilk Lively Clean & Fresh Penyelesaian Untuk Wanita Bertudung | Hi. Seperti yang kita tahu, saya seorang  yang beragama Islam, salah satu menutup aurat ialah dengan tudung. Seingat saya, saya bertudung ketika saya berumur 17 tahun. Pada masa tu, tahun 2007. Pertama kali saya bertudung, banyak sangat dugaan.Rasa macam nak buka je kan.. Ada ketikanya saya rasa rimas, saya rasa panas, dan yang selalu berlaku, rambut di kepala saya berasa gatal. 

Sebagai wanita bertudung, kulit kepala gatal, kelemumur tidak boleh dipisahkan kerana wanita yang bertudung. Masalah yang berlarutan sehingga sekarang. Kulit kepala gatal, kelemumur dan keguguran rambut. Kadang-kadang rambut bau kusam sebab berpeluh kat kepala..So,iulah masalah saya sampai sekarang. 

Selepas mencuba pelbagai produk penjagaan rambut sebelum ni, akhirnya bulan lepas saya mengambil keputusan untuk mencuba syampu rambut baru sunsilk, Sunsilk Lively Clean & Fresh, dan selepas beberapa minggu saya menggunakan Sunsilk Sunsilk Lively Clean & Fresh, akhirnya masalah bagi masalah saya sebelum dikurangkan. Saya rasa happy sangat ! 

Betapa gembiranya saya masa tu sebab saya mempunyai masalah rambut selama bertahun-tahun dan akhirnya ada penyelesaian. Terima kasih Sunsilk Lively Clean & Fresh. So, bila masalah-masalah ni ada penyelesaian, saya rasa teruja nak, pergi ke kelas ke, nak pergi ke event media ke, atau saya bersukan ke, dah tak bimbang lagi dah! Masalah kulit dah diselesaikan oleh Sunsilk Lively Clean & Fresh dan saya amat yakin bertudung selama 24 jam! 

Sunsilk Lively Clean & Fresh dicipta dengan pakar penjagaan kulit kepala Dr Francesca Fusco, Sunsilk Lively Clean & Fresh diperkaya dengan Kompleks Vitamin Citrus untuk Cater kepada wanita yang memakai hijab. Ia Memberi wanita Segar, Gatal - percuma dan manis - kulit kepala berbau walaupun selepas melalui hari yang panjang memakai tudung. Bahan-bahan khas Varian ini juga membantu untuk membuang kulit kepala sebum yang berlebihan untuk memberikan wanita kulit kepala yang bersih dan segar. 


Mengenai Sunsilk Lively Clean & Fresh 

Sunsilk Lively Clean & Fresh diperkaya dengan Vitamin Citrus Complex ™, varian ini dicipta untuk menghilangkan pengumpulan kulit kepala sebum berlebihan, menyegarkan Walaupun ia hanya dalam satu basuh. Sunsilk Lively Clean & Fresh varian segar datang dengan syampu dan perapi. Syampu membersihkan sebum berlebihan dan menyuburkan kulit kepala untuk Mencegah Gatal. Konditioner Membantu mengurangkan kerosakan rambut dan detangles rambut. 

Sekarang ni Sunsilk telah melancarkan contest tuk wanita bertudung. Hanya korang perlu berkongsi tentang pengalaman korang memakai Sunsilk Lively Clean & Fresh dan jangan lepaskan peluang untuk merebut hadiah bernilai RM 10,000.00. Klik DI SINI untuk menyertai peraduan !!


24 comments