"Hati Masih Kosong, Tak Tolak Terima Fizz Fairuz Semula"-Almy Nadia



"Wallahualam, hati Almy sekarang tiada rasa apa-apa dan masih kosong. Kalau dia nak kembali, jawabnya `wait a minute’. Kena tunggu sekejaplah. Begitu jugalah dengan permohonan maaf dia kepada Almy, semua itu kena tunggulah. Nak cakap lebih-lebih pun tak boleh sebab Allah SWT pun mengampunkan hamba Nya.

"Tentang peluang Fizz pula, semua jawapan itu ada pada  dia. Dia nak kembali atau tidak ke... semua itu urusan Allah. Almy pun tak tau mungkin dia pun ada pilihan lain dan saya pun tak tahu apa yang dia buat sekarang.

"Soal jodoh adalah urusan Allah. Bagi Almy, ini semua hukum karma. Ia membabitkan hukum dunia dan hukum agama. Redha dengan tidak sajalah.

"Perempuan manalah yang tak sedih dan sakit bila hubungan tujuh tahun dikhianati macam tu saja. Almy mengaku sangat sedih dan menangis. Allah sajalah yang tahu.

"Tapi itulah, tujuh tahun bercinta berlawan dengan tujuh hari bertunang. Semuanya itu adalah hukum karma.

"Almy tak nak komen lebih-lebih soal ini sebab Almy nak tunggu kenyataan sepenuhnya daripada Fizz sendiri. Lepas dia buat kenyataan, barulah boleh Almy bagi komen bagi pihak Almy saja."

sumber

16 comments