Pelancaran Pusat Ibu Berpantang NARQES CONFINEMENT CENTRE


Pelancaran Pusat Ibu Berpantang  NARQES CONFINEMENT CENTRE | Salam.. Tahniah diucapkan atas pelancaran pusat ibu berpantang baru iaitu Narqes Wellness Confinement Centre.. Ditubuhkan pada tahun 2023.. Baru sahaja lagi.. 

Bagi yang belum tahu, ownernya ialah Datin Narqes Bt Mohd Raini (Founder and Managing Director Narqes Wellness Confinement Centre)

Info mengenai Narqes Wellness Confinement Centre :

Narqes Wellness Confinement Centre di bawah syarikat Narqes Welness Sdn Bhd iaitu salah satu anak syarikat baharu Narqes Holdings Sdn Bhd yange berdaftar sejak Jun 2023. Narqes Holdings Sdn Bhd mempunyai 20 anak syarikat sejak ditubuhkan pada 2016 meliputi antaranya pusat kecantikan klinikal, kilang kosmetik dan perundingr farmaseutikal.

Sempena pelancarannya, ada forum yang diadakan dan perbincangan info-info yang penting diulas oleh beberapa panel. Ada tiga panel yang hadir iaitu:

1.  Datin Narqes Bt Mohd Raimi ( Founder & Managing Director Narqess Wellness Confinement Centre )

2.Datuk Dr. Nor Ashikin Mokhtar  PJN ( Founder  & Executive Chairman, MD Primanora Medical Centre )

3. En Khairul Azhar Idris ( Clinical Psychology Expert and Fellow Economic and Social Studies Centre  Institute of Islamic Understanding Malaysia(IKIM) 

 

Forum ini memfokuskan kepada ibu-ibu lepas bersalin.. Tajuknya ialah " KETENANGAN MINDA IBU BERPANTANG . PUSAT JAGAAN  SEBAGAI PEMULIHAN MENTAL DAN FIZIKAL"..

Mengikut laporan Jabatan Perangkaan Malaysia, ada lebih 111604 kelahiran padantl suku tahun 2023..

Narqes Confinement Centre menyediakan kakitangan yang profesional yang lebih 20 tahun pengalaman dalam penjagaan ibu dan bayi.

Narqes Confinement Centre kakitangannya dilatih untuk memberi sokongan moral kepada ibu dan bayi..

Narqes Confinement Centre menyediakan persekitaran rutin yang teratur.. Menyediakan servis mencuci baju, mengemas rumah, dan memasak.. 

Makanan ibu berpantang disediakan 6x sehari.. Salinan pakaian yang bersih serta bilik tidur dikemas setiap hari.. Paling best tu, servis pengawasan bayi 24jam..







Uzu baru sahaja habis berpantang czer bulan lepas.. Jadinya topik berkenaan emosi dan mental sangatlah berguna.. Rawatan bersalin kalau tidak dijaga menyebabkan komplikasi. Ada juga kes-kes ibu baby blues.. Jika tidak dirawat  akan menyebabkan kemurungan..

Kesimpulannya, uzu sangat menyesyorkan anda yang untuk berpantang di Narqesa Confinement Centre.. Pusat jagaan ini berkeluasan 6000 kaki persegi yang boleh menampung 7 orang ibu berpantang dalam satu masa..

Sekian dan Assalamualaikum


Untuk Info Lanjut :

Website : https://confinement.narqes.com/

Instagram : https://www.instagram.com/narqes_confinement.centre

Facebook : https://www.facebook.com/narqeswellness

Whatsapp : wasap.my/60162122355/naktanyatentangpantang

0 comments