Emraz Keluarkan Produk Sendiri Yang Memudahkan Bakal Jemaah Umrah/Haji


Emraz Keluarkan Produk Sendiri Yang Memudahkan Bakal Jemaah Umrah/Haji | Salam.. Mula-mula uzu dengar nama Emraz, memang uzu tahu dari Abang Sharul.. Sebab dah lama kenal dia... Sebelum ni pernah bekerjasama dengan beliau.. Beberapa tahun lalu, beliau membawa nama Emraz sehinggalah nama Emraz jauh kedepan yang sepertimana kita semua lihat di kejaayan majlis di Majlis Perasmian produk-produk baru yang diadakan beberapa minggu lalu..

Senyuman manis mengukit bibir apabila mendapat tahu someone yang kita kenal, beliau dah berjaya dalam bidang Jemaah dan Umrah.. Tahniah Abg Sharul and his teams.. Tak lupa juga kenapa Director Emraz, Dr. Zulkarnain Bin Endut yang bersusah payah dari kosong jemaah sehiinggalah beribu jemaah setakat ini. Peningkatan demi peningkatan yang diberikan dalam servis Emraz Travel & Tour yang mana mereka mengeluarkan beberapa produk yang benar-benar membantu dan memudahkan para jemaah.. Allahuakbar!! Antara-antara produk tersebut ialah : 

Alat pendengar yang warna oren kat bawah ni, disediakan untuk semua jemaah.. Alat pendengaran yang menghubungan Mutawwif dan jemaah. Uzu dah try pakai.. Memang terbaik ! Dengan alat ni, kita boleh dengar dengan lebih jelas arahan-arahan yang diberikan, dan boleh dengar bacaan-bacaan yang dibaca oleh Mutawwif.. Mutawwif juga boleh mengajar doa doa, dan dengan mudah dan jelas jemaah boleh ikut doa tersebut.. Uzu rasa bila pakai alat ni rasa macam kat Makkah pulak.. (Ya Allah kalau limpahkan rezeki aku dan suami ku untuk jejak ke tanah haram ya allah :)Aamin)


Yang box besar kat bawah tu ialah bukan box biasa-biasa ye. Ni lah alat signal yang membantu Mutawwif memberikan arahan kepada para jemaah.. Ini salah satu inisiatif yang mana tak nak ada jemaah yang hilang..Nauzubillahiminzaliq.. Mencegah lebih baik daripada merawat gitohh..


Selain daripada itu juga, sapa yang mengampil pakej Umrah & Haji di Emraz akan dapat beberapa cenderahati yang sangat-sangat berguna buat para jemaah contohnya seperti payung, tuala, t-shirt, bag, sampul raya, spray botol, digital tasbih, key chain, pen, notepad, stiker kereta, Id car cover. 




Siapa Emraz Travel & Tour?

Emraz Travel & Tour Sdn Bhd . Bumiputera dan berdaftar dengan SSM di bawah Akta Syarikat 1965 padad 23 Januari 2015 . Nombor pendaftaran syarikat ( 1128699-H ).

Dilesenkan dibawah Kementrian Pelancongan dan Kebudaan Malaysia dengan no. lesen KPK/LN 8608 . Fokus kepada Pakej & Produk Umrah serta ziarah.

Jumlah jemaah umrah Emraz pada 2017 (80 orang), 2018 (1000) dan 2019 (4000) orang yang berdaftar. Alhamdulillah tahniah dengan pencapaian Emraz sekarang ini :)

Kebaikan Beli Pakej Dengan Emraz
  • Alat pendengar
  • Mutawwif yang berpengalaman
  • Set bagasi premium 4 jenis (Beg kargo, beg sandang, beg kasut )
  • Penerbangan terus tanpa transit - Saudi Airlines
  • Hotel dekat dengan Makkah Al-Mukaramah
  • Program pengisian rohani di Mekah
  • Full Board meal (3x makan)
  • Insurans Perjalanan berkeloompok (Takaful Ikhlas)
  • Telekung dan kain ihram edisi khas dengan kerjasama iManis
  • Perkhidmatan Haraman High Speed Train
So sesiapa yang berniat untuk menunaikan Umrah, uzu suggest korang ambik pakej dengan Emraz Travel.. Dengan servis dan kemudahkan yang disediakan ialah ditaraf antarabangsa. Memang terbaik! Uzu pon dah jatuh cinta dengan pakej yang ditawarkan.. Memang berbeza dari tempat lain..Sebarang pertanyaan boleh rujuk info kat bawah. Salam


Untuk Matlumat Lanjut
Alamat : D-1-5, Blok D, Ayer@8, Jln P8G, Presint 8, Putrajaya
Telefon : +603 8861 3361
info@emraztravel.com

0 comments