Product Launch & Slimplezy Challenge Finale Show by Jonlivia


Product Launch & Slimplezy Challenge Finale Show by Jonlivia | Salam. Beberapa minggu lalu, uzu di jemput hadir ke sebuah majlis pelancaran produk baru dan final show Slimplezy Challenge yang dianjurkan oleh Jonlivia yang mana majlis tersebut diadakan di Paradigm Mall Petaling Jaya. Ramai yang hadir ke majlis ini ! hihi .. Sampai tak cukup kerusi nak duduk .. Meriahhhh !



Ada dua benda dalam majlis ini iaitu, produk launch Jonlivia... Acara fashion show yang mana model-model memakai baju dan seluar daripada Jonlivia... Wahhh macma-macam jenis model yang ada dari pelbagai jenis saiz dan membuktikan bahawa, produk-produk Jonlivia boleh digunakan oleh semua lapisan umur tak kira jenis saiz macam mana sekali pun. Dari S- XXXL ke :p  Eh btw jom tengok produk-produk daripada Jonlivia..







Tak banyak gambar boleh ambik sebab backlight dari depan pentas. Tak banyak cahaya yang ada. Ini pun guna flash tak nampak.. Boleh nampak bayangan je. Huhuhu... Tapi takpa.. Mungkin boleh tengok semua koleksi di website Jonlivia ye :)

Untuk cabaran kurus bersama Jonlivia pulak, Fashion show di atas bukan adalah 2 in 1. Bukan je nak kenalkan produk yang mereka pakai, tapi actually model-model yang memperagakan produk tersebuat ialah peserta-peserta Slimplezy Challenge.. Mereka diberi tugasan untuk kurus dalam masa yang ditentukan ! Dannnn, hari tersebut adalah finale round untuk mereka ! Haaa agaknya sape lahh kan yang menang ??

Tapi pemenang berdasarkan undian juri dan juri umum yang mana kiterang yang hadir adalah wajib mengundi siapa yang akan jadi juaraaa untuk Slimplezy Challenge kali ini ?? 

Untuk mengundi, semasa waktu pendaftaran, ada diberikan sebiji guli mengikut random warna. So guli tu kena simpan sampai lah masa undian ! so kreatif ! Hihi sooo  kiterang undi lahh macma ni :p




Dann pemenang nye ialah !! Hahahaha neves tak umum pemenang ? :p Ni adalah peserta-peserta pusingan akhir dalam cabaran kurusss bersama Jonlivia :)



Yeahh pemenangnya ialah Lim Siew Li  ! Tahniah sebab menang ! Tahniah sebab mendapat undian yang tertinggi !! Lim Siew Li mendapat hadiah wang tunaii dan tiket pergi balik dari Air Asia ! Yeahhhhh ! U made it girls !


Kepada perserta lain, jangan bersedih ! Hihi InsyaAllah akan ada lagi cabaran macam ni .. Boleh join  dan bagi kurusss lagi badan tu haa, Hihi .. So nak cakap lah ni, kalau nak kurus cepat kan, better korang guna pakaian khas dari Jonlivia.. Uzu dah pakaii dua minggu lalu hehehhe.. Baru pakai 10minit dah berpeluh habis seluar ! Adoiiiiiii belum lari lagi. Memang kalau nak kurus sangat cepat alau guna produk Jonlivia. Ini review jujurr ni wei.. Uzu tak tipu.. Nanti uzu review pakaian Jonlivia untuk next entry ye.. Hihi, Ok lah salam :)

Untuk Matlumat Lanjut
Website : https://jonlivia.com/

6 comments