Kazuki Coin Bukan Sekadar Aset, Tapi Bantu Untuk Membayar Segalanya


Kazuki Coin Bukan Sekadar Aset, Tapi Bantu Untuk Membayar Segalanya | Salam. Zaman sekarang ni, nak hidup dengan satu kerja amatlah tak mencukupi.. Uzu pun macam tu juga.. Kalau kita nak harap duit gaji kita takde besar mana untuk seorang fresh gaduate nak hidup, dengan bilik sewa , dengan PTPTN, dengan kereta ? Dengan minyak tol, belum lagi duit nak beli barang basah, belum lagi bayar medical, auto saving, memang tak cukup gaji uzu kalau nak mengharap satu income tetap. So uzu decide nak cari income lain.. Maklumlah kan, sekarang ni macam-macam part time uzu buat semata-mata nak tampung diri sendiri kat KL sesorang ni.. Hehe..

Selain daripada jadi blogger separuh masa, uzu nak cari satu lagi part time yang mana sumber income ni adalah sangat famous altenatif anak-anak muda yang mana terlibat dalam dunia matawang digital. Apa yang uzu nak share dengan korang ni, selalunya korang akan dengar Bitcoin kan? Haa yang ni pulak matawang baru yang diberi nama kazuki coin yang mana adalah jelmaan Bitcoiin yang baru lagi dipasaran tetapi telahpun sedang meletup dipasaran sebab dalam masa yang singkat je, nilai kazuki coin terus naik ! So nak pelawa korang yang suka menyimpan matawang digital ni, boleh lah mendapatkan kazuki coin :)

Apa Yang Best Mengenai Kazuki Coin ?

Kazuki Coin ada wallet sendiri so Kazuki Coin Wallet yang mana wallet ini tidak perlu melibatkan orang ketiga dalam urusan transaksi. So itu adalah lebih mudah berbanding matawang digital yang lain.. Kazuki Coin menggunakan teknologi Satoshi Nakamoto dalam penghasilannya. Kazuki bakal menjadi matawang masa depan "future currency" yang terbaik di dunia kerana ia didatangkan dengan prasarana yang cukup untuk kemudahan.

Untuk masa akan datang, perancangan Kazuki Coin adalah untuk membuka Exchanger sendiri yang bakal di beri nama K-Pay (Kazuki Payment) yang digunakan sebagai platform pembayaran tunai. So kita tak perlu buat kad atm baru Visa/Master untuk tujuan pengeluaran wang tunai.

Apa yang bestnya? K-Pay ni boleh keluarkan duit di mana-mana sahaja di bank tempatan tanpe menggukan orang ketiga. Caj perkhidmatan pun murah je dalam 2% .. Nak setelkan duit tu pun ambik masa yang singkat dalam masa 2 ja je :)

Paling menarik, urusan Kazuki Coin adalah secara telus dan menyakinkan dimana segala urusan menggunakan kadar semasa. Maknanya urusan dibuat mengikut kadar nilai Kazuki dan matawang semasa pada waktu ini. Makanya, harga dan nilai Kazuki akan berubah-ubah pada setiap masa (tidak statik).

Senang dan mudah kan? hehehe giler lah makin menarik pulak uzu nak menyimpan matawang digital ni :)

Kazuki Coin ni kalau nak menyimpan senang je sebab nilai masa ini, Kazuki Coin KC/KZKH) ialah USD0.60 (RM2.57) sahaja. Nilai dijangka naik mendadak ke paras USD30.00 (RM128.50) menjelang akhir tahun 2017 ini.

Kalau sebut je Kazuki Coin, dengar macam nama Japan? Betul tak? Apa yang uzu explain tadi, Kazuki Coin ni guna teknologi Satoshi Nakamoto, nama pun macam nama Japan tapi Kazuki bermula di India, dan kini mula digunakan di beberapa buah negara di seluruh dunia termasuk Malaysia bagi rantau Asia Tenggara.


Kazuki Coin diuruskan secara rasmi oleh Superbest power yang mana syarikat jenama kopi yang terkenal dikenal di negara kita. So untuk urusan transaksi, korang akan berursan dengan syarikat tu. Ia menjadikan lebih menimbulkan keyakinan yang tinggi kepada bakal-bakal pemegang Kazuki Coin.

Macam Mana Superbest Power Berminat Dengan Kazuki Coin?

Pada awalnya, matawang digital ini digunakan secara trading atas urusan jual beli (eksport import) kopi keluaran Superbest Power. Ia bermula selepas syarikat terbabit menyedari, penggunaan matawang kertas (fiat) berhadapan dengan berbagai risiko termasuk cukai perkhidmatan yang terlalu tinggi dan kelewatan penerimaan bayaran dari seluruh dunia. Maka itulah Kazuki Coin digunakan sebagai platform pembayaran yang lebih cepat, pantas dan kadar caj perkhidmatan paling minima. 

Menyedari hakikat inilah Superbest Power akhirnya membuka peluang untuk memiliki matawang digital ini kepada masyarakat dunia, termasuk kita di Malaysia. Pejabat urusan Kazuki Worldwide kini mula beroperasi di 8trium Damansara, Kuala Lumpur. 

Pelancaran Kazuki Coin.

Siapa pemeinat matawang digital bolehlah support Kazuki Coin sebab mereka telah dengan secara rasmi melancarkan Kazuki Coin di Bali Indonesia ( Kazuki International ). 

Kazuki Coin Sebagai Income Pasif

Siapa tak suka ada duit sendiri? Haaa sekarang ni nak ada duit banyak-banyak dalam bank pun, ada orang hacked, kalau banyak duit cash, ada orang curi macam al-kisah Superbest Power yang menghadapi masalah dalam transaksi untuk tujuan export.

Ramai yang sekarang ada Bitcoin kan? So apa salahnya menyimpan Kazuki Coin . Kazuki Coin ni macam main saham . Macam simpan emas. Kita beli murah, kita simpan sampai harga semasa naik, so kita jual. Kita untung. Macam tu lahh Kazuki Coin survive sebab Kazuki Coin ni bakal menyamai dengan Bitcoin sebab harga diparas rendah ni adalah harga Bitcoin 10 tahun dulu semasa diawal kemunculannya tetapi Kazuki Coin telah pun dengan cepat untuk naik sama taraf dengan Bitcoin sekarang..

So uzu nak share lah kan, kalau ada Kazuki Coin ni, adalah sangat-sangat membantu uzu dalam pembayaran bil-bil yang uzu kena wajib bayar tiap bulan, bayangkan lah orang bujang macam uzu ni pun banyak komitment, apatah lagi korang yang dah kawin ada anak cucu.. Ye dak? So dengan Kazuki Coin boleh setelkan masalah uzu tiap bulan dengan gaji tak berapa nak cukup tapi uzu bersyukurlah dengan gaji sekarang.. Tak mengeluh pun tapi tak cukuplah kiranya .. Belum lagi ada rumah sendiri kan? Perghhhh.. Yang bestnya, kalau gunakan Kazuki Coin untuk pembayaran, korang akan dapat diskaun 5% ! Haa suka tak? Suka suka suka? Kalau suka jom lah dapatkan info lanjut dibawah.

Klik http://www.kazukicoin.net/ dan sebarang pertanyaan sila taip KC_NAMA_LOKASI  hantarakan ke talian hotline 010-8672810 (WhatsApp). Sessi pencerahan dan roadshow ke seluruh negara akan diadakan dalam masa terdekat ini.  Salam.

Untuk Matlumat Lanjut

4 comments