Sweet Royale Stevia Sweetener by Pharmaniaga


Sweet Royale Stevia Sweetener by Pharmaniaga | Salam..Sebenarnya, uzu dulu tak pernah tau tentang wujudnya Stevia.. Uzu kenal Stevia ni dari bacaan info-info waktu uzu nak kurus dengan diet atkin dulu.. Ada lah zaman-zaman dua tahun lalu azam nak kurus tapi 2 minggu je bertahan. Hahaha ! Waktu 2 minggu ni lahhh kurang 5KG tau ! Haaa penangan diet atkin ! Keerrlas kau jah ! Diet tanpa makan nasi okehhh..

Untuk info korang, diet atkin tak boleh minum gula... Pantang larang atkin kalau minum gula.. So orang-orang diet atkin tak boleh sentuh benda-benda manis.. Struggle nak kurus katakan.. Hihi tapi kekadang tu ada masa mereka ada keinginan yang sangat kuat nak minum benda-benda manis... So untuk gantikan gula, gunalah Stevia.. Haa Stevia adalah pemanis tauu ! bukan gula.  Yang diet atkin yang mana kebulur nak minum manis, boleh letak Stevia ni je.. Stevia ni pemanis yang sihat.. Stevia ada macam-macam brand.. So Stevia yang uzu nak suggest ni ialah Sweet Royale Stevia Sweetener dari Pharmaniaga :)


Sweet Royale Stevia Sweetener Dari Pharmaniaga

Kalau nak tau, ramai kat Malaysia ni menghidap diabetis.. Maklumlahh kat Malaysia ni kan syurga makanan-.. Benda-benda manis, makanan yang tinggi kolestrol banyak kat Malaysia tapi itu lah syurga makana kita kan? Hihi makanan sedap tak boleh nak tolak :D

Sweet Royale Stevia Sweetener dikeluarkan oleh Pharmaniaga iaitu salah sebuah syarikat GLC farmaseutikal yang terbesar di Malaysia.. Stevia telah pun menjadi trend usahawan sekarang tapi hati-hati dengan Stevia tiruan ye :)  Stevia yang uzu percaya bukan stevia tiruan of cozz lah Sweet Royale Stevia Sweetener ..


Kebaikan Sweet Royale Stevia Berbanding Stevia Jenama Lain
  • SweetRoyale ialah pemanis berasaskan stevia yang menggabungkan bahan-bahan terpilih untuk memberikan anda rasa yang manis seperti gula tetapi rendah kalori. 
  • Setiap 2 gram SweetRoyale menawarkan rasa manis sejajar dengan 2 sudu teh gula.
  • Diformulasikan oleh pakar-pakar yang diiktiraf serta ujian makmal dengan penuh terpeinci.
  • Formula yang diperbaharui menggunakan gred Stevia yang lebih tinggi bagi rasa yang unik dan kurang pahit.
  • Antara yang murah dan mampu milik dan mudah dibawa kemana-mana.
  • Diperkenalkan dalam bentuk serbuk seperti gula, bukan cecair bagi mengatasi masalah kontaminasi.
  • Disahkan halal oleh JAKIM, nombor HALAL: MS1500:2009, 1071-02/2017


So demi kesihatan yang sihat di masa hadapan, marilah kita sama-sama membuat penyedaran keatas diri sendiri , pupuk mentaliti yang kita ni bahawa kita kena kurangkan penggunakan gula dikehidupan kita seharian.. Tukarlah penggunakan gula dengan Sweet Royale Stevia Sweetener by Pharmaniaga ,insyaAllah kita akan dijauhi dengan penyakit yang tak diingini.. Hihi kan?

Siapa yang berminat nak beli Sweet Royale Stevia Sweetener , harga adalah sangat murah! 1 kotak just RM15.00 termasuk GST .. Dalam 1 kotak ada 40 sachet yang mengandungi 2 gram stevia. So sangat murah dan boleh tahan sebulan sekotak ni...  Heheh ok lah tu je lah salam u ols ! Good luck :)

Harga
RM15 termasuk GST
Cas Postage RM16+
Harga COD RM17

Untuk Matlumat Lanjut

4 comments