IMAAN Slimming Fruitea Daily Detox By Hazirah Syah


IMAAN Slimming Fruitea Daily Detox By Hazirah Syah | Salam. Well tau tak pentingnya detox untuk kita? Haaa contohlah uzu nak makan supplemen pemutih kulitt tu, makan punya makan, tak berkesan pun... Sebab apa? Haaa walaupun uzu dah minum 3 Liter sehari kan, tetap takde effect, tetap takde kesan.. Tau tak kenapa? Sebab dalam badan uzu  banyak toksik.. Toksik ni lah menghalang supplement tadi menyerap ke dalam badan kita... Tu sebab lah , kalau badan banyak toksik, kau minum ubat pemutih ke, minum supplement kurus ke semua tak berkesan.. Sebab kat dalam kita banyak toksik .. Banyak penghalang.. Betul tak? So memang sebelum ni uzu dah cakap berulang kali, nak minum pape supplement ke, kena detox badan dulu.. Bagi keluar semua toksik yang ada.. Bila dah keluar, insyaAllah apa yang kita makan mudah menyerap masuk..


Detox juga adalah minuman untuk kurus... Sebab dia buang segala yang ada dalam badan kita.. Kali ni, detox yang uzu nak share kat korang ni ialah IMAAN Slimming Fruitea Daily Detox By Hazirah Syah .. IMAAN Slimming Fruitea Daily Detox sejenis minuman detox yang berunsurkan buah-buahan dan gabungan teh.. Selalunya detox kan , just teh je.. Kali ni gabungan kedua-dua buah-buah dan teh...


IMAAN Slimming Fruitea Daily Detox mengandungi Passion fruit (markisa), Sour sop (durian belanda), Mulberry, Candle Bush (cassia alata), Tea Leaves (daun teh).. So memang sedap sebab dari buah..  Kali ni dikeluarkan didalam bentuk botol yang mana setiap botol ada 10 uncang..

Untuk  yang tak tau lagi, IMAAN Slimming Fruitea Daily Detox ada banyak kebaikan ada didalamnya. Antara kebaikan-kebaikan tersebut ialah ?:

  • Membantu pencernaan
  • Membantu detox (buang toksin dlm badan)
  • Tingkatkan sistem imunisasi
  • Anti Kanser
  • Kawal gula dalam darah

Yang paling penting ialah IMAAN Slimming Fruitea Daily Detox takde bahan kimia, ia diproses secara natural dan of cozz rasa sedap ! Korang wajib cuba  !! Hihi..




Cara Minum IMAAN Slimming Fruitea Daily Detox

  • Rendam 1 uncang dalam cawan / mug berisi air panas
  • Setiap uncang boleh diguna 2 kali
  • Individu yang ada masalah pencernaan : ambil 1-2 uncang setiap hari
  • Individu yang nak kurangkan berat badan : boleh rendam 2 uncang dalam satu cawan / mug
  • Indvidu yang nak kekalkan berat badan sedia ada – 3x seminggu

IMAAN Slimming Fruitea Daily Detox boleh diminum oleh semua yang berumur 7 tahun ke bawah.. Elakkan daripada diminum oleh kanak-kanak ye?. Wanita menyusu pon boleh, wanita mengandung tidak digalakkan ye sayang sayangg semua.. And then yang paling bagusnya, ia boleh diminum oleh pesakit diabetes, gastrik  ..

So yang nak kurus, kena wajib beli Detox Slimming dengan Iuzira kita ni haa.. Agent IMAAN yang boleh percaya.. Bukan detox je ada, wet tissue pun dia jual juga.. So nak tau lagi dia jual ape, boleh contact info kat bawah.. Heheh salam :)

Untuk Info Lanjut
Facebook : https://www.facebook.com/ms.hazirah (Hazirah Syah)
Instagram : https://www.instagram.com/iuzira/ (@iuzira ) 

0 comments