Salima Skin Solutions Skincare Terbaru Formulasi Dari France Yang Dijamin Halal

Salima Skin Solutions Skincare Terbaru Formulasi Dari France Yang Dijamin Halal | Salam. Bercerita tentang skincare , skincare Salima Skin Solutions adalah produk yang pertama dari France yang dijamin Halal.. Salima Skin Solutions adalah produk yang pertama dari France yang dijamin Halal so korang tak perlu risau kalau nak cari skincare luar negara yang kebanyakkannya bahan-bahan skincare yang di ragui..  
Founder Salima Skin Solutions Skincare ialah Puan Salima iaitu Doktor Medical Esthetics yang telahpun berpengalaman lebih dari 15 tahun pengalaman dalam bidang tersebut so Puan Salima sangat berpengalaman dan terhasilnya produk Salima Skin Solutions !! Wahhh tahniah Puan Salimah.. 

Btw produk ini adalah diformula untuk menyelesaikan pelbagai jenis masalah kulit tak kira umur, tak kira bangsa, tak kira agama dan negara, so Salima Skin Solutions boleh guna worldwide lah .. Seluruh dunia ni sesuai ... Wahh im happy about it !! 😍

Bukan calang calang produk ni sebab telah dijalankan kajian mendalam sebelum mencipta produk Salima Skin Solutions dan gunakan formula baru yang bersesuaian dengan masalah kulit pada abad ini..
Puan Salima menerangkan cara nak cantik, setiap orang kena peruntukan masa 5 minit untuk apply skincare setiap hari.. Untuk cantik korang  korang kena luangkan masa sedikit nak jaga kulit.. Okay ?
Salima Skin Solutions terdiri daripada penyelesaian kepada masalag Hyperpigmented / Aging Skin , Dehydrated , Sensitive Skin, Oily dan Acne Skin..

Purifying Cleanser (120ml)
Derma Glow Toner (120ml)
Ultra Hydra Serum (60ml)
Aha Renewal Cream (60ml)
Derma Exfoliant (60ml)
Ultra Rejuvenating Mask (60ml)

So sesiapa nak try produk ni , boleh contact details kat bawah ye.Salam..

Untuk Matlumat Lanjut

0 comments