Watson Lancar Kad VIP Dengan Memperkenalkan Ganjaran Kelab Kesihatan

Watson Lancar Kad VIP  Dengan Memperkenalkan Ganjaran Kelab Kesihatan | Salam. Semalam uzu berkesempatan untuk ke Paradigm Mall yang mana Watsons Malaysia melancarkan kad vip yang baru dengan memperkenalkan health club reward #GETACTIVE

Untuk menjayakan lagj sambutan hari kesihatan dunia, Watsons juga bertujuan untuk lebih mempromosikan tempat shopping yg berkaitan dengan gaya hidup dan kecantikan. 
"Watsons Malaysia sekali lagi mengatur langkah  dengan kempen kesihatan. Dengan adanya support dari bisnes partner, Watsons Malaysia mengadakan program sihat, program untuk menjadikan gaya hidup sihat  untuk semua."

Duta -duta untuk #getactive kempen antaranya ialah  ANN OSMAN , Malaysia first female profesional MMA flighter, Lena Lim , pelakon dan cyclist, Kit Mah , fitness influencer dan Mark O'dea , model dan pengulas sukan..
Duta untuk kempen ini berkongsi tips macam mana cara hidup sihat yang betul, macam mana cara nak diet dan macam mana aktiviti #getactive untuk Watsons VIP member.

Lepas pelancaran vip club card tu, semua diminta untuk ke 4 station di belakang pentas. Ada macam-macam booth yang berkaitan kesihatan yang ada.  Ada juga aktiviti mengayuh basikal demi mendapat secawan jus. Haaaa bukan senang nak minum jus ni. Kena kyuh basikal laju-laju 😂
Btw ada 4 jenis game yang di pertandingkan semalam . Semua sporting je join aktiviti tu.Kelakar pun ada. Hihihi.. 4 jenis game tu ialah cycling with Lenna Lim , boot camp with Kit Mah, self defense class win ann osman ..
Ada 8 exclusive benefit kepada member dari Watsons VIP card termasuklah :
- Member seumur hidup
- Deal yang terbaik lebih 1000 #watsonsrewards 
- Dapat 1 point setiap RM1 yang dibelanjakan
- Bayar guna point : 200 point for RM1
- 2x point untukk semua watsons brand produk
- 5x points birthday month
- 5x points bila bayar guna Watsons VIP card
- Exclusive diskaun untuk produk-produk kesihatan
Member VIP Watsons boleh enjoy banyak lagi reward dari merchants yang mengambil bahagian dalam kempen #GETACTIVE ni antaranya :
- Amazin' Grace
- Ash Be Nimble
- Ballop
- Bella
- Blissfull Presence
- Cay & The Fiddle
- Celebrity Fitness 
- Clari Sound
- Dah Makan
- Double Tree by Hilton 
- Makan Kitchen
- Dubu Yo
- Emirates
- Eu Yan Samg
- Fave
- Fitness Concept
- Great Southern
- Dan banyak lagi.

Nakk tau lebih lanjut mengenai #GETACTIVE , boleh  tengok hashtag #GETACTIVE atau layari laman web www.watsons.com.my/get-active .

1 comments