Watsons Lancar Produk Terbaru POMEGRANATE URBAN SHIELD by Pure Beauty

Watsons Lancar Produk Terbaru POMEGRANATE URBAN SHIELD by Pure Beauty | Salam. Khamis lalu, Watsons telah pun melancarkan satu produk baru iaitu produk yang berasaskan buah delima, Pure Beauty Pomegranated Urban Shield yang mana Pure Beauty merupakan jenama yang daripada Korea yang menjanjikan penggunaan bahan semulajadi yang terbaik dalam bahan-bahan untuk produk ini sejurus jugamenggunakan kemajuan dari segi sains dan teknologi.

Wanita adalah sangat terdedah dengan habuk setiap hari, dengan kehidupan yang sangat busy, perempuan kenalah jaga muka supaya muka kulit tak penat, dan lackluster complexion due keadaan sekeliling..So dengan masalah kulit muka yang kita hadapi sekarang ni, Pure Beauty ada jalan penyelesaianya!!
Memperkenalkan Pure Beauty Pomogranate Urban Shield, produk terbaru yang mana setiap produk telahpun diformulakan khusus untuk melindungi kulit muka kita, melembutkan kulit, memulihkan semula kulit yang dah rosak, dan menguatkan lagi kulit muka kita..

Pihak watsons juga menjelaskan juga bahawa, pengenalan kepada Pure Beauty Pomogranate Urban Shield adalah untuk menyediakan untuk customer tersayang , produk inovatif yang dijual di Watsons.Sebagai salah satu brand yang ada di watson, watson percaya dan yakin iainya akan berjaya menarik minat customer untuk memilikinya !!

Di dalam produk Pure Beauty Pomogranate Urban Shield, ada formula yang telah diupgrade menjadi lebih baik yang terdiri daripada ekstrak buah delima sendiri, urban shield complex, swiss radicare, bulgarian rose water, dan bahan-bahan organik yang disahkan..

Maya Karin adalah tetamu jemputan untuk pelancaran produk Pure Beauty Pomogranate Urban Shield di Glass House Seputeh. Maya Karin telah pun berkongsi cara dia menjaga kulit muka, petua, dan berita terbaru dalam dunia lakonan dll.. Maya Karin kata dia adalah peminat buah delima pada 20 tahun yang lalu..
Selepas majlis perasmian, majlis beramah mesra dengan maya Karin, ada sesi product demonstration dari Beauty Consultant.. kali ni tips dan cara pakai produk Pure Beauty Pomogranate Urban Shield adalah berlainan cara so uzu pun sangat excited nak belajar dan nak tunjuk semula apa yang uzu hari tu.. Hihi..

Review Pure Beauty Pomogranate Urban Shield
Uzu ada dapat tiga produk baru dari POMEGRANATE URBAN SHIELD by Pure Beauty .. Uzu dapat cleanser,day lotion dan serum.. Wahh memang berharap dapat tiga produk ni sebab benda wajib ada bagi seorang wanita.. Rasa tak lengkap skincare seharian kalau takde cleanser, toner dan serum ni :)

1) PURE BEAUTY POMEGRANATED URBAN SHIELD - CLARIFYING FOAMING CLEANSER
Formula dinaik taraf daripada Pure pelbagai Beauty Delima Urban Shield terdiri daripada ekstrak ditapai Delima, Kompleks Shield Urban, Swiss Radicare, Bulgarian Rose Air dan bahan organik yang disahkan. Formula ini dinaik taraf menguatkan halangan kulit, mencergaskan kulit kusam dan mendedahkan seri semula jadi.

Kebaikan Clarifying Foaming Cleanser :
- Bahan Patended IBR: Anti-pencemaran, Mengukuhkan pertahanan kulit semula jadi, Anti-penuaan
- GFF (Galactomyces Ditapai Filtrate): Ultra-melindungi, Walaupun warna kulit
- Phyto-Placenta: Skin peremajaan, Anti-kedut
- Membersihkan kulit, membuang kekotoran dan semua kesan pencemaran.
- Menenangkan fungsi yang mengembalikan sifat penghidratan kulit dari masa ke masa.
- Mengukuhkan halangan kulit, manakala ekstrak tumbuhan melembapkan dan meningkatkan kecantikan.

Uzu memang pakai cleanser ni sekarang.. Sebab cleanser yang sebelum ni dah habis.. Uzu kalau bab pencuci muka memang suka nak review sebab cleanser cepat habis.. Mana tak nya, pakai pakai mekap tu, kena 2 3x cuci muka baru bersih betul-betul.. Sebelum ni pernah juga palai foam cleanser tapi tak best sangat . Yang ni best, foam ni memang betul-betul berbuih.. Yang bestnya tak naik jerawat.. Means sesuai lah dengan kitaa.. Ohmaigad uzu suka !! Bagi 5/5 bintang untuk cleanser ni..


2) PURE BEAUTY POMEGRANATED URBAN SHIELD - REVIVING SERUM
Serum ni benda wajib tau.. Untuk menutup pori pori kat muka kita.. Selalunya serum ni jenis yang cepat merasap dalam kulit tapi lain bagi Reviving Serum dari Pure Beauty Pomegranated Urband Shield ni.. Dia tak  terus masuk kulit.. Dia macam sejenis losyen, kita boleh sapukan kat nadi tangan, sapu sapu putar putarkan sikit lengan tu sehingga 8x.. Lepas tu yang best serum ni boleh letak kat nadi kat leher.. Urut-urut sikit dari nadi leher ke kepala.. Guna serum tu untuk urutan manja kat kepala.. Best serum ni sebab boleh menenangkan lagi kulit kita.. 



Kebaikan Reviving Serum :
- Bahan Patended IBR: Anti-pencemaran, Mengukuhkan pertahanan kulit semula jadi, Anti-penuaan
- GFF (Galactomyces Ditapai Filtrate): Ultra-melindungi, Walaupun warna kulit
- Phyto-Placenta: Skin peremajaan, Anti-kedut
- Menembusi dengan mendalam untuk menambah dan membaiki kulit untuk memperbaiki kulit nada rosak.
- Kulit terasa lembut dan cergas.
- Membantu meningkatkan pertahanan kulit dan mengurangkan kesan berpanjangan pencemaran, memberikan bercahaya, kulit muda yang berpandangan.


3) PURE BEAUTY POMEGRANATED URBAN SHIELD -DAY LOTION

Day lotion uzu takde .. Tak pernah ada.. Ada kah ia macam day cream? Yups..Dia macam day cream. So kena pakai day lotion untuk elak muka daripada sunburn..Day Lotion ni best sebab lembut, senang nak blend sapukan ke dalam kulit muka kita.. Pakai lah day lotion ni sebelum pakai mekap..Bau wangian buah-buahan pulak day lotion ni.. Best sangat pakai ..Kalau yang muka jnis oily pun no worries pakai day lotion sebab dia boleh control minyak so mintak takdeee insyaAllah! Dalam ni juga ada uv protection..

Kebaikan Day Lotion:
- Bahan Patended IBR: Anti-pencemaran, Mengukuhkan pertahanan kulit semula jadi, Anti-penuaan
- GFF (Galactomyces Ditapai Filtrate): Ultra-melindungi, Walaupun warna kulit
- Phyto-Placenta: Skin peremajaan, Anti-kedut
-Menyediakan kulit dengan penghidratan sempurna dan perlindungan sepanjang hari untuk mengurangkan kesan-kesan bahaya hidup bandar.
- Menghidupkan letih dan tertekan kulit, membantu garis-garis halus licin dan kedutan.
- Revitalises wajah.

Ok so far produk produk ni memang best.. Uzu selalu pakai wipe remover pure beauty..Best pakai remover wipe tu.. Tak sangka produk baru ni pun best gila-gila.. Uzu sangat rekemen kalau korang try POMEGRANATE URBAN SHIELD by Pure Beauty . Ada set lengkap semuanya, boleh beli kat watsons yang terpilih ya.. Kalau nak diskaun sila ke website watson ceceoat ye.. Tengah ada sales !! http://www.watsons.com.my/

1 comments