Review Shizens Visage Collection

Review Shizens Visage Collection  | Hi and assalamualaikum for makeup lover. Hari ni uzu nak update pasal produk daripada Shizens iaitu koleksi terbaru Shizens Visage Collection. Uzu rasa sangat bertuah sebab menjadi blogger yang terawal pakai produk baru ni sebelum ia dipasarkan. Sebagai testimoni yang postif, here is my review.

Uzu ada dapat 9  jenis produk antaranya ialah 2 skincare dan 7 lagi mekap.. So memang lengkap produk yang uzu dapat.. Untuk kelihatan muka yang cantik, kita kena lah jaga muka kita dengan menggunkan skincare.. Untuk skincare, uzu dapat Time Resistance Essence dan Time Resistance Night Cream .  Skincare ni penting ye sebagai asas kecantikan harian.
 Time Resistance Essence

Time Resistance Essence : Ia adalah intipati anti-penuaan dengan kulit regenerasi Ceramide III untuk menjaga firma kulit, tona, mencerahkan, dipelihara, dan lembap dalam dalam sel-sel kulit. Time Resistance Essence juga berkesan dalam mengukuhkan dan menyokong pembaharuan lapisan perlindungan semula jadi kulit dan membentuk halangan yang berkesan terhadap kehilangan kelembapan.
Time Resistance Night Cream

Time Resistance Night Cream : Anda boleh menggunakannya sebagai rejim yang akan datang, untuk melembapkan kulit dan kunci dalam intipati untuk keputusan pengukuhan yang terbaik. Uzu suka untuk pakai ini kerana kulit uzu akan kekal terhidrat walaupun pada hari esok..

Natural Pore Nutrient Foundation PRO

Natural Pore Nutrient Foundation PRO : Best guna foundation ni sebab ada disediakan sekali dengan berus.. best guna berus dia ni.. So, apply ke seluruh  dan dap dap dap foundation guna berus. Ratakan.. Bila pakai foundation ni rasa garisan halus muka ditutup, liang-liang roma, parut akan hilang. BUkan tu je, dalam foundation ni dalam produk ini ada Vitamin E so boleh memanjakan lagi kulit dengan sentuhan rasa lembap dan bersih.

                                                        Hue-duo eyeshadow - Mocha Glow

Hue-duo eyeshadow - Mocha Glow : Kaler eueshadow yang sangat cantik. Dua eyeshadow. Kala yang suka mekap simple macam korean look, memang sesuai kaler eyeshadow ni dengan u ols. Uzu pun suka juga pakai. Nampak simple je :)

Aqua eyeliner

Aqua eyeliner : Eyeliner yang uzu dapat ada 2 kaler, kaler hitam dan kaler coklat. Best aqua eyeliner ni sebab dia jenis cushion. Macam foundation cushion tu.. Main dap dap je. Haa first time tengok eyeliner jenis cushion ni.. Yang penting tahan sehingga 12 jam..Cepat kering dan senang nak lukis bentuk eyeliner di hujung mata :)

Aqua Pore Perfection

Aqua Pore Perfection : Yang ni bukan foundation ye. Hihi uzu memula ingat yang ni foundation.. Kemain tempek kat muka.. Rupanya shading !! Hihi.. Habis coklat muka.. Kahkah lawak pulak.. So shading ni ada kandungan Vitamin A, E dan F di dalam produk ini boleh merangsang imuniti untuk cahaya kulit yang sihat, mengekalkan kelembapan semulajadi kulit dan mencerminkan ganti rugi daripada UVB ray.

Smack Lips

Smack Lips merupakan gincu matte pemakaian tahan lama dan menakjubkan yang berdiri anda di dalam rupa. Smack Lips diperkaya dengan minyak kelapa dan mentega bunga matahari untuk mengunci kelembapan pada bibir anda dengan itu mengelakkan kulit mengelupas manakala kecacatan penutup berkesan. Yang mempunyai dua pilihan iaitu Orange Tango dan Plum Wine. Uzu pilih Wine Plum kerana ia lebih sesuai untuk citarasa uzu.


Ultimate Potent

Ultimate Potent : Apply produk kemasan untuk mengunci masuk mekap anda semasa berkhidmat sebagai muktamad ejen mengangkat segera. Ultimate Potent membantu untuk menyeimbangkan tona kulit yang menggalakkan penampilan yang licin dan muda. Produk ini hebat mempunyai dua penggunaan cara, ia boleh digunakan sebagai rutin penjagaan kulit selepas toner dan intipati atau gunakan selepas makeover yang lengkap untuk membentuk satu lapisan siap.

LIMITED TIME OFFER
Awak boleh beli produk Visage Essential iaitu termasuk Smack Lips (Plum Wine), Smack Lips (Orange Tango), Aqua Eyeliner (Black), Aqua Eyeliner (Brown), Hue-Duo Eyeshadow (Mocha Glow) and Shizens professional brush set (6 brushes) sekarang dengan hanya RM199 instead of RM1,503. Available from 1st Match to 31st May 2017 at major Shizens stores. 


VISAGE MAKEOVER
Dengan tunjukkan code "VISAGE01"  kepada beauty advisor di Shizens, korang boleh redeem free make over menggunakan visage collection.. Haa best tak? Jom lah ke major shizen stores seperti yang di senaraikan di bawah..

Major Shizens stores :
Shizens Pavilion Flagship Store
Shizens Mid Valley
Shizens One Utama
Shizens Sunway Pyramid
Shizens Gurney Plaza
Shizens Genting Sky Avenue
Shizens Isetan KLCC
Shizens Isetan Garden
Shizens Parkson KLCC
Shizens Parkson Pavilion
Shizens Sogo KL

VISAGE CHALLENGE(CONTEST)
Siapa nak menang hadiah? Hadia VISAGE CHALLANGE ni cash tau! Haa macam mana nak join Visage Challenge ni, krang kena ikut syarat-syarat kat bawah ye :)

1) Korang kena p Shizens outlet untuk merasai pengalaman Visage makeoverdengan menunjukan unik code "VISAGE01".
2) Snap gambar sebelum dan selepas mekap
3) Hantar gambar korang ke Facebook Shizen dan boleh berpeluang menang hadiah!!

Hadiah :
Grand prize : RM2,000 cash + Shizens products and gifts worth up to RM6,000
1st runner up : RM1,000 cash + Shizens products and gifts worth up to RM4,000
2nd runner up : RM500 cash + Shizens products and gifts worth up to RM3,500
*Contest start from 15th April - 15th May 2017*

So jom lah ramai-ramai ke major outlet SHizen, tunjuk unik code, minta diorang make over. Sebelum tu tangkap gambar sebelum mekap dan selepas mekap.. Hantar gambar ke fb shizen ye. Haa hadiah dia pun boleh tahan kan? Grand prize RM2000 cash woo !! Siapa tak nak?? Siap adapat produk shizen yang bernilai sehingga RM6000 ! Yang tu baru sebut hadiah utama. Hadia kedua ketiga pun not bad juga.. So meh kita serbu shizens out start esok!! Hihi ok lah salam :)

Hasil guna Shizens Visage Collection

1 comments