Pelancaran Paste By Puan Sri Nisa Bakri & Pre Mix & Cakes By Chef Siti Mastura Di monspacemall.com

Pelancaran Produk Baru Paste Ready To Cook Puan Sri Nisa Bakri di Raul's Cafe by Nisa Bakri | Salam. Petang tadi uzu terpilih untuk ke majlis pelancaran produk baru keluaran Puan Sri Nisa Bakri yang mana Puan Sri merupakan owner kepada Raul's Cafe by Nisa Bakri yang bertempat di Uptown 5 Damansara. Pelancaran paste segera tadi dilancarkan dengan membuat demokrasi live memasak asam pedas dan demo tersebut bersama tetamu terhormat yang dibawa khas dari Singapore iaitu Chef Siti Mastura.. 
Siapa tak kenal Chef Siti Mastura yang famous di Singapore dengan yang berbakat dalam membaking, kuih mahupun pastry..Chef Siti Mastura merupakan founder Siti's Delight, berpengalaman lebih dari 15 tahun dalam dunia pastry.. Juga ada buat kelas membaking di Malaysia mahupun Singapore.. Woww terbaiklah chef siti mastura..Beliau juga ada program memasak yang bersiaran di Tv, malah menerima pelbagai jemputan rancangan tv di Singapore mahupun Malaysia..
Chef Siti Mastura akan melancarkan pre mixed cakes dan Puan Sri Nisa Bakri pulak akan melancarkan produk ready to cook. Antara produk Puan Sri ialah paste ..Demostrasi tadi Puan Sri menggunakan produknya iaitu paste segera yang dimasak dengan ikan mahupun seafood. Uzu dah rasa masakan asak pedas puan sri tadi, memang sedap sangat-sangat! Puan Sri memang suka masakak, tapi puan sri bukanlah chef. That's why lah Puan Sri keluarkan buku resepinya tersendirirrrrr ..
Gandingan Puan Sri Nisa bakri dan Chef Siti Mastura memang hebat! Sorang buat pastry, sorang buat lauk asam pedas. Masing-masing ada kehebatan sendiri..Masing-masing ada produk sendiri..
Puan Sri Nisa Bakri telah dibantu boleh Miss Malaysia, woww terbaik ah miss malaysia boleh potong-potong.. Selalu orang cantik ni jarang pandai masak. Uhukkk memang serba boleh mereka semua ni. Lawa-lawa dan berbakat memasak..Puan Sri tengah masak asam pedas.. Uhukk tak sabar nak rasa..
Udang yang diimport dari Sabah.. Uzu orang Sabah so uzu faham lah macam mana fresh seafood-seafood kat Sabah ni.. Fresh dari laut.. Bukan udang diperlihara okeh :p Hihihi.. Udang yang fresh lagi menyedapkan lagi paste asam pedas itu sendiri..
Ini lah paste segera ready to cook dari Puan Sri Nisa Bakri .. Produk baru dengan packaging yang sangat berkualiti. Harga RM15.50 je wei. Murah tak? Standart lah paste harga macam ni.. Tak perlu letak garam tak perlu letak gula, semuaa dah ada di dalam paste ni..Yang penting tahan lama..
Chef Siti Mastura pula tengah buat brownies cake, cookies dan cheese cake.. Sedap wei kek-kek ni semua. Memang setaraf dengan kek-kek kat resort-resort high class..Uzu selalu review resrt dan hotel so uzu tahu lah kan makanan kat hotel mahal macam mana.. Sama sedap :p Tak sangka dapat merasa air tangan Puan Sri dan Chef Siti Mastura..
Akhirnya siap juga salah satu kek yang uzu suka. Gambungan cheese dan coklat dan diletak mulberi/strawberry diatasnya. Perghhh mavelesss rasanya ..
Yang ni pulak hasil air tangan daripada Puan Sri Bakri menggunakan pastenya, alahaii sedapnya asam pedas ni.. Uzu yang jenis tak suka asam pedan tiba-tiba rasa nak masak asam pedas pulak esok.. Lupa pulak nak nak beli  paste ni tadi sebab sibuk habiskan makanan yang tersedia di Raul's Cafe milik Puas Sri NIsa Bakri..Next time uzu nak ke Damansara, nak p cafe Puas Sri ni. Nak singgah makan dan op kos lah nak beli paste asam pedas ni.. Murah je pon kan RM15.50 je.. Murah sangat..
Btw nak bagitau, pre mix & cakes dari chef siti ni dan paste by puan sri akan berada di http://monspacemall.com.my/ . So sesiapa nak beli premix & cakes dan paste ready to cook ni boleh ke laman web monspacemall tau.. Ini bukan mall tau.. Yang ni just website macam  mall. Sebab jual macam-macam produk dalam tu..

So korang, sesiapa nak ikut class memasak bersama chef siti mastura, nanti uzu bagi details kat mana nak cari contact, uzu juga akan bagi alamat dan contact rauls cafe by nisa bakri . Nak belajar masak kat singapore ke, malaysia ke, nak beli paste ke, nak lepak makan kat cafe ke, nak beli premix & cakes semua kat info bawah nii yee korang.. Bye Saalam :)
Untuk Pertanyaan & Pembelian & Booking

Rauls Cafe by Nisa Bakri
Damansara Uptown , Menara TH 3, Petaling Jaya
Contact : 0123147094

Chef Siti Mastura
Email : sitisdelights@singnet.com.sg
Contact : +065 62956138

1 comments