Pelancaran GT DOLLAR MALAYSIA di Pusat Konvensyen Sime Darby

Pelancaran GT DOLLAR MALAYSIA di Pusat Konvensyen Sime Darby | Salam. Baru-baru ini berlangsungnya majlis pelancaran GT DOLLAR MALAYSIA yang diadakan di Pusat Konvensyen Sime Darby . Majlis ini dihadiri oleh tetamu terhormat YB Datuk Mas Ermieyati Bin Samsudin , Timbalan Menteri Pelancongan dan Kebudayaan sekaligus merasmikan majlis pelancarang GT DOLLAR di Malaysia.
Kerjasama ini antara Kerajaan Malaysia dan Dolar GT membantu untuk meringankan kehidupan rakyat melalui pelancaran aplikasi mudah alih Dolar GT, yang merupakan "one stop platform mudah alih e-dagang" yang bertujuan untuk membina sebuah masyarakat yang padu untuk pengguna dan saudagar dari pelbagai industri untuk berinteraksi dalam pasarannya.

Bagi melengkapkan usaha sama ini, GT Robot sebuah firma teknologi tinggi yang inovatif di bawah Kumpulan GT, pakar kemajuan dalam humanoid pengiktirafan solution in robot daripada itu kemajuan, kerajaan Malaysia sedang merancang untuk memperuntukkan suatu kawasan di sepanjang sempadan Sembilan Melaka-Negeri untuk pembuatan dan pemasangan sendiri kilang GT Robot, yang bernilai hampir RM300 juta dalam anggaran investment.

Permohonan ini bertujuan untuk menggunakan teknologi, sekali gus menyumbang kepada pertumbuhan ekonomi negara. A platform komprehensif untuk kedua-dua pengguna dan peniaga, menggalakkan transaksi tunai percuma di sekitar dunia.Dengan yuran pendaftaran sifar, langganan dan pengiklanan, pedagang perlu membeli Dollar GT (mata wang maya) dan mengedarkannya kepada pengguna mereka bila-bila masa, di mana sahaja.Aplikasi seterusnya akan bentuk ke dalam e-promosi atau e-pengiklanan dengan charges.

Dollar GT fokus utama ialah membina sebuah dunia kemudahan berpusat di sekitar akaun kredit maya untuk membolehkan pengguna untuk membuat pembayaran melalui sistem e-wallet yang enabels carian yang luas untuk produk atau perkhidmatan melalui matketplace a.

Dollar GT membolehkan PKS untuk berfungsi virtually.It menghubungkan mereka dengan pengguna baru dan sedia ada, dan mengekalkan program kesetiaan melalui pengagihan kredit maya (GTD). Komunikasi antara peniaga dan pengguna dipermudahkan melalui lancar GPS-lokasi dan platform tempahan mesra pengguna.

Aplikasi ini berfungsi sebagai komposit gaya hidup seharian seseorang dan panduan bandar untuk melengkapkan dan memudahkan gaya hidup yang semakin sibuk dengan menyediakan pengguna dengan akses pernah berlaku sebelum ke pangkalan data yang besar lebih 80,000 peniaga di seluruh dunia sehingga kini tidak di internet atau mudah alih, tetapi yang menawarkan yang besar pelbagai produk. Peniaga dan pengguna boleh menikmati perkhidmatan yang lain dari membeli-belah dalam talian seperti, pemindahan dana, pembayaran bil utiliti, prabayar masa udara up, socia Network Chat (untuk sehingga 20 orang dalam setiap kumpulan), dan lain-lain 

Jom download GT DOLLAR !!

0 comments