NURSAJAT Pemilik Baru Bekas Kediaman Banglo Mewah Dato Aliff Syukri

NURSAJAT Pemilik Baru Bekas Kediaman Banglo Mewah Dato Alif Syukri  | Salam..Sangat uzu tak sangka dapat jumpa dengan jutawan sesenyap ni, haa NURSAJAT yang baru-baru viral dengan video kecopinye tentang kuih koci bagai tu.. Sape ada tengok? Hahahaha..Kelakar lah video tu. Hahaha..  Tak sangka pulak video tu rupanya NURSAJAT pulak.. Uzu tengok NURSAJAT di dalam video sangat berbeza dengan uzu jumpa secara face to face.. Face to face dia ada curi-ciri kesopanan kat situuu tapi akhirnyaaa keluar juga kepoci dia haa.. Hahaha i likeeee lah NURSAJAT ni. Suka dengan mulut laser tak bertapis tapi apa yang dia cakap bukan bualan kosong, semua berinfo.
PEMILIK BARU BEKAS KEDIAMAN BANGLO MEWAH MILIK DATO ALIFF SYUKRI

NURSAJAT atau panggilannya sajat, telah pun mengumumkan dia telah membeli kediaman bekas milik Daato ALiff Syukri yang harga banglo lebih juta juta juga lah tapi harga sebenar rumah yang dibeli tidak diumumkan oleh sajat sebab ni antara rahsia sajat dengan Dato Aliff Syukri. Ada yang kata 22 juta, ada yang kata 6 juta , berapa pun nilai tu tapi masih juta juta bayangkan lah camne NURSAJAT ni nak mampu bayar rumah semahal itu? Jeng.. jeng .. jeng.. Nak tau rahsianya?
JUTAWAN KOSMESTIK - NURSAJAT BEAUTICIAN
Berbekalkan modal RM500 sajat memulakan kerjanya sebagai peniaganya tanpa menoleh kebelakang sebab bagi sajat dia kena berusaha untuk membantu keluarganya yang hidup susah penat lelah selama akhirnya membina empayar LET'S CANTIK BY NUR SAJAT yang bermula pada 2 tahun lalu. Lepas penat lelah menstabilkan perniagaanya, akhirnya NURSAJAT telah pun menjadi usahawan kecantikan NURSAJAT BEAUTICIAN. Ternyata modal RM500 yang dibawa ke Kuala Lumpur telahpun mendapat pulangan yang berganda setimpal dengan usahanya.
SEMINAR BICARA USAHAWAN BERSAMA NURSAJAT DI SELURUH NEGARA
Seminar yang dianjurkan oleh NURSAJAT terbuka kepada sesiapa yang ada produk, atau baru nak buat produk sendiri, atau dah lama da produkk tapi tak tau nak buat marketing, dalam seminar yang hanya RM50 ( 5 jam ) ni, NURSAJAT akan berkongsi tentang cara buat marketing yang berkesan. Katanya daripada bayar beribu-ribu untuk pengiklanan, better join seminar perniagaan bersama sajat. Seminar ni bagi uzu snagat berbaloi sebab kita just bayar murah tapi ilmu dan perkongsian yang sajat bakal kongsikan adalah ilmu yang amat berharga..

JADUAL SEMINAR BICARA USAHAWAN BERSAMA NURSAJAT SELURUH NEGARA

1)      Hotel Tropicana Inn, Johor Bahru          (Sabtu) 04 Mac 2017                       10 pagi – 2 petang
2)      Melaka / Negeri Sembilan (Seremban)  (Sabtu) 25 Mac 2017                       10 pagi – 2 petang
3)      Kuantan / Terengganu                            (Sabtu) 08 April 2017                      10 pagi – 2 petang
4)      Kelantan                                                (Sabtu) 29 April 2017                       10 pagi – 2 petang
5)      Perak                                                      (Sabtu) 06 Mei 2017                        10 pagi – 2 petang
6)      Kedah / Pulau Pinang                            (Sabtu) 20 Mei 2017                         10 pagi – 2 petang
7)      Kuala Lumpur / Selangor                       (Sabtu) 29 Jun 2017                         10 pagi – 2 petang
8)      Sabah                                                      (Sabtu) 08 Julai 2017                       10 pagi – 2 petang
9)      Sarawak                                                 (Ahad) 09 Julai 2017                        10 pagi – 2 petang


Terhad kepada 50 peserta terawal, mereka yang berminat hanya perlu membuat pembayaran sebanyak RM50.00 ke akaun bank RHB NURSAJAT AESTHETIC SDN BHD: 2122-73000-5272-1 dan mendaftar nama penuh, nombor kad pengenalan serta nombor telefon ke Puan Wati di talian 011-11938834 atau Puan Akmal di talian 016-9888217.

Ikuti laman Instagram @nursajat02 untuk maklumat lanjut serta perkembangan semasa mengenai lokasi terkini seminar di setiap negeri.

Instagram : @nursajat02

p/s : Ini lahhh video sajat yang viral tu.. JOm ke IG @nursajat02 nak tengok tuk tengok video kelakar kepocii sajat. Kompomm lah tersenyum hahahahahahahahhahahah.
A video posted by Nur Sajat (@nursajat02) on

2 comments