SHOPBACK MALAYSIA : Awak Shopping , Awak Dapat Diskaun dan Dapat Balik Duit Awak !

SHOPBACK MALAYSIA : Awak Shopping , Awak Dapat Diskaun dan Dapat Balik Duit Awak ! | Salam. Pernah tak korang shopping online kat Lazada tapi lepas tu korang dapat duit balik? Tak pernah kan? Haaa so ni yang excited sangat nak shopping lepas ni sebab dah ada ShopBack Malaysia ! ShopBack ni website untuk korang dapat diskaun dan cash tunai semula dengan membeli belah di situ. Dalam website ShopBack ada lebih 50 vendor termasuk yang paling famous ialah Sephora, Zalora, ASOS, Taobao, Groupon dan Lazada! Bukan tu je, kalau nak melancong , Agoda, Expedia, Booking.com dan AirAsiaGo pun ada !

Maksudnya macam ni.. Uzu nak beli flight..Kalau beli kat website airasia confim lah takde yang murah kan. So website ShopBack sediakan coupon code diskaun tuk anda ! Bukan setakat ada diskaun, tapi ShopBack offer CASH BACK untuk anda ! Means nak beli tiket flight ada offer diskaun 15% untuk tiket flight dan diorang juga offer 15% cash back.. Dari harga flight RM200 selepas 15% diskaun contohnya, lepas diskaun dapat lagi cash back 15% . Tapi bukan diornag terus tolak 15% cash back dari RM200 tu tau.. Nanti yang 15% cash back akan masuk 2 hari selepas uzu purchase tiket flight melalui ShopBack Malaysia.. Cash back tu dikreditkan ke account ShopBack dan boleh ditunaikan atau transfer ke accout bank kita.Faham tak? Hehehe.. So maksudnya dengan ShopBack je, kita dapat diskaun juga dapat wang tunai semula ! Haaa best tak website ShopBack ni? ok jom baca lebih lanjut mengenai ShopBack Malaysia.




Beribu pejabat di Singapura dengan pejabat beroperasi di Amerika Syarikat, Malaysia, Filipina, India, Indonesia, dan Taiwan, ShopBack adalah salah satu perintis yang memperkenalkan cara membeli-belah serba baru ke arena membeli-belah online di Asia Tenggara sejak September 2014. 

Dengan memberikan pulangan tunai (Cashback) sehingga 30% kepada pelanggan apabila mereka membeli-belah di lebih 1,000 stor online, ShopBack telah menghubungkan penjual dan pembeli dengan sistem ganjaran yang menguntungkan kedua belah pihak.

Anugerah ShopBack

  • September 2016 - Emerging Enterprise Award, pada Emerging Enterprise Award kali ke-9, dianjurkan oleh The Business Times dan OCBC Bank
  • Oktober 2015 - Gold Award, kategori Best Start-up (Growth Stage); Silver Award, kategori Best Innovative Infocomm Products (Consumers), pada Anugerah Singapore Infocomm Technology Federation (SiTF) kali ke-7, dianjurkan oleh SiTF
Cara-Cara Beli Belah , Dapat Diskaun Serta Wang Tunai di ShopBack Malaysia


  1. Pilih lebih 500 online website di https://www.shopback.my/ . Register as member. Just sign up/login with facebook je. Setel. Then beli belah, pilih website yang korang nak shopping. Yang paling famous shopping kat Groupon, AliExpress dan Hotels.com 
  2. Pilih store dan klik SHOP NOW. Nanti akan terud direct ke website yang korang pilih tadi. Then boleh start shopping, tengok diskauh yg ditawarkan.
  3. Cara dapatkan balik cash back. Cash back akan dapat dalam dua hari. Akan masuk ke account ShopBack. Then boleh cashout then transfer ke account bank kita.
Haa kalau masih tak faham lagi. Boleh tengok video kat bawah. Mana tahu korang akan lebih faham mengebai ShopBack ni melalui penerangan di video ni :)


So tunggu apa lagi, jom berjimat dengan dapatkan diskaun dan cashback di DAFTAR SINI . Terima kasih kepada yang telah pun baca entry ni ! Sama-sama kita shopping dan earn money :)

Matlumat Lanjut

0 comments