Sabun Kurma Zaza, Sabun Kurma Pertama Di Malaysia !!

Sabun Kurma by Zaza | Yeah ni first time uzu dengar ada sabun yang berasaskan kurma. So excited lah juga nak tau ape kan? Haaaa yang ni bukan tuk di makan ye.. Ni sabun ok sabun..

So apa yang best sangat pasal Sabun Kurma ni? Haaa kalau nak tau, sabun ni akan mengecutkan jerawat dalam masa 4-5 hari.. Tipu lah kan kalau kate kita ni takde jerawat kan? Uzu pon berlambak jerawat kat muka ni haa ... Memang ada masalah jerawat lately. Stress kot . Ke piyed? Hehe apa pon jerawat tak lari dari perempuan. Lelaki pun sama ! Semua ada jerawat ..
Sabun Kurma ni tak semua orang tahu ianya sangat bermanfaat bagi kesihatan kulit. Vitamin dan mineral yang terkandung dalam kurma ini sangat sesuai untuk kulit. Serta kandungan potassium yang tinggi yang berguna untuk kulit. Kenapa potassium? Potassium berfungi untuk menjaga sel kulit agar sentiasa lembap.

Sabun kurma ZAZA mengandungi :

Vitamin A - membantu membersihkan pori-pori kulit, mengurangkan pengeluaran sebum yang berlebihan yang boleh menyebabkan pori-pori tersumbat seterusnya terbentuk jerawat

Vitamin C  dan E- antioksidan yang sangat kuat menghalang pigmentasi kulit dan boleh membantu menghilangkan parut jerawat

Vitamin B5 - mampu memperbaiki kulit rosak

Jangan risau sabun kurma ni tiada bahan kimia terlarang. Ianya drai sumber organik dan 100% asli dan selamat. Tak lupe jugak sabun kurma ni ada kelulusan KKM dan mendapat pengiktifaran GMP ! Horeyyyyyyyyyyy so lepas ni tak de ragu-ragu lagi ok?

So apa tunggu lagi? Siapa berminat nak try SABUN KURMA ZAZA HQ bolehs whatsapp Kak Ikin dan contact details kat bawah ye :)

Info Lanjut :
Whatsapp : 011 1990 4883
FB page SABUN KURMA ZAZA HQ atau 
DM insta SABUN KURMA ZAZA HQ

1 comments