Bazaar By Roopawan Di Hari NBOS 2016

Bazaar By Roopawan Di Hari NBOS 2016 | Salam. Berbalik kepada blogpost uzu mingu lalu mengenai NBOS yang telah diterangkan secara panjang lebar, minggu ni sekali lagi uzu akan terangkan secara ringkas bagi yang belum lagi sedia maklum apa itu NBOS ?

Apa itu NBOS ?

"NBOS ni atau nama panjangnya National Blue Ocean Stratergi atau dalam melayunya, Stratergi Lautan Biru Kebangsaan yang telah ditubuhkan sejak tahun 2009 lagi. Dibangunkan oleh W. Chan Kim dan Renée Mauborgne, Blue Ocean Strategy adalah cara berfikir yang baru, yang strategik mind-set baru, jalan baru yang berani untuk memenangi masa depan.

Ia mengenai mewujudkan pasaran baru, dan bukannya bersaing dalam yang sedia ada. Ia kira-kira yang didirikan berasingan dengan mendail sehingga nilai untuk pembeli, namun memastikan kos rendah. Ia mengenai mewujudkan permintaan baru dan membuat persaingan tidak relevan "

Untuk mencapai tahap negara-negara maju, Malaysia telahpun memujudkan National Blue Ocean Stratergy , yang mana NBOS ni ada misi-misi tertentu. So NBOS ni lah membuat stratergi untuk negara so mereka ada 8 key point NBOS . Antara 8 key point ada lah..

So tahun ini, NBOS bakal mengadakan HARI NBOS 2016 yang bakal diadakan di PICC Putrajaya. Dekat je weii so memang senang je nak g kan ?? Yang penting banyak artis telibat antaranya ialah Dayang Nurfaizah, Siti Nordiana, Bunkface, Aizat Amdan, Sandra , Caliph Busker, Ronnie Hussein, Drama Band, Ippo Hafiz, 6ixth Sense,  Sakura Band, Tasha Mashahar, Aman Nassim, Zarul, Mark Adam, ENcik Mimpi, Haiza, Sarah Fazny, Sheila Abdul, Putera Mentor Legend, Ewal AF, Zarif AF, Sazrin dan Aina Abdul.
Antara vendor-vendor yang bakal memeriahkan bazaar NBOS 2016 andalah seperti didalam gambar di bawah. Uzu tengok ada beberapa team Projek Travel juga mengambil bahagian dalam bazaar ni yang mana sebaris dengan artis. Hehehe. Bangga dengan u ols !  
So jemput beramai-ramai memeriahkan lagi vendor-vendor yang mana vendor penuh dengan artis-artis dan semestinya akan meriahh seperti yang dijangka ! Tak sabarnye rasa nak g beli belah shopping kat vendor-vendor artis ni. Mesti banyak promosi kan? Ape lagi jom nantikan vendor2 mereka !!

Info Lanjut

0 comments