Pelancaran Southern Tigers By Legacy Pefume di Stadium Tan Sri Dato Hj Hassan Yunos Larkin

 
Pelancaran Southern Tigers By Legacy Pefume di Stadium Tan Sri Dato Hj Hassan Yunos Larkin | Salam. Minggu lalu uzu ada trip ke Johor untuk menjayakan lagi acara perasmian untuk Legacy Perfume yang diinspirasikan oleh JDT ! Yeahhh excitednye nak p sebab tak sabar nak tengok pemain-pemain JDT secara dekat.
Sidang media bermula jam 3 petang dan sesi pengenalan dan sesi soal jawab bersama pihak Richway International Sdn Bhd dan juga ada peneraju utama Johor Southern Tigers, Encik Rezal Bin Dato' Rahim.

Ini lah perfume yang dikeluarkan oleh pihak Richway International Sdn Bhd .Southern Tigers by Legacy .  Perfume ini dikeluarkan dalam 2 jenis bau, 1 tuk perempuan yang kaler merah tu dan yang kaler biru tuk lelaki.
Sebelum ni pihak Richway International Sdn Bhd telah berkerjasama dengan pasukan boleh sepak dari Kedah dan kali ni mereka meneruskan lagi perancangan masa panjang dengan pasukan JDT yang mana duta untuk perfume ini ialah Aidil Zafuan dan Juan Marin Lucero .

Pelancaran Southern Tigers By Legacy Pefume diadakan pada hari yang sama tetapi masa yang berbeza kerana soft launching diadakan sebelum perlawanan bola sepak antara JDT dan Penang.

Pelancaran tersebut di raihkan dengan meriah , dikendalikan oleh Along Cham dan Aliff Razali sebagai pengacara dan artis jemputan.
Perfume Southern Tigers by Legacy
Ada 2 wangian EDP dengan pek 50ML diperkenalkan iaitu Born Tu Rule tuk lelaki dan Dangerously Sweet tuk perempuan. Harga tuk perfume ni RM89 dan dijual secara EXCLUSIVE kepada 50000 unit sahaja! So lepas habis je perfume ni, habis terus lah. Takde istilah restock ke ape ke kan.. Memang sangat-sangat exclusive.

Pendapat uzu tentang perfume ni ! Memang wangi. Uzu dah try hidu dua-dua wangian. Yang pasti dua2 perfume ni wangi. Dan bau sangat exclusive. Takde jumpa kat mana-mana perfume. Like perfume ni bau dia the only one . Memang takde nak dapat kat mana-mana ! Uzu ada perfume kaler merah ni tapi dah habis. Bayangkan semingguuuu je dah habis guna. Hari-hari guna sebab nak promote kat member yang uzu guna perfume ni. Memamg wangii awww!

Jom lah korang untuk peminat-peminat JDT dapatkan perfume ni cepat sementara stok masih ada ! Uzu ingatkan sekali lagi, perfume ni EXCLUSIVE dan hanya 50000 unit sahaja dikeluarkan. Lepas ni takde lagi. 

Southern Tigers By Legacy Pefume RM89 sebotol
Instagram : @legacyperfumemalaysia
Website : www.legacyperfume.com
Contact no : +012-7848200  


2 comments