Makanan Berlauk Paling Sedap Di Johor Bahru : Restoran Seri Bayu Perdana

Makanan Berlauk Paling Sedap Di Johor Bahru : Restoran Seri Bayu  | Salam. Sesiapa yang kat area JB yang nak makan nasi berlauk yang seda-sedap, bolehlah datang dan singgah ke Restoran Seri Bayu Perdana yang rasanya restoran ni agak famous dan sedap ! (kata orang)

Sejurus sampai dari KL, kami terus ke mencari sesuap nasi di Restoran Seri Bayu Perdana. Dengar cerita paling famous kat JB.. Betul ke? Mengikut komen-komen yang uzu terima, memang betul restoran ni memang well known. Ianya terletak di Larkin Perdana.. Dekat sangat dengan stadium Larkin yang kiterang pegi ...

Ramai pelancong singgah kat sini terutama pelancong dari Singapore yang sukakan masakan melayu kat JB. Ada lebih 70 jenis lauk yang disediakan setiap hari. Restoran yang telah beropeasi sejak 2000 dan ianya dah 16 tahun beroperasi. Tahniah diucapkan. Bukan senang nak jaga restoran ni..
Waktu ni lauk dah banyak habis, Tapi uzu sempatlah merasa kesedapan beberapa lauk yang tinggal. Memang semua sedap-sedap ! Alhamdulillah dan berterima kasih sangat kepada pihak Restoran Seri Bayu Perdana kerana menaja makanan kami . Semoga terus dimurahkan rezeki. Amin..

Istimewa bulan ramadhan pulak, Restoran Seri Bayu Perdana beroperasi bermula jam 2.30 petang dan lebih tumpu kepada menu kampung, kuih muih tradisional dan macam-macam lagi tetapi waktu operasi sehingga jam 9 malam..

Untuk perkhidmatan katerig pulak, boleh contact details di bawah untuk booking. Macam-macam menu ada dan of coz lah lauk-lauk dan masakan melayu. Wihi...

Pemilik Restoran : Tuan Haji Wahab Muslim
Waktu Operasi : 6.30 pagi - 6.30 petang
Contact : 019-7344646


5 comments