RAYA 2016 Bersama Busana Moden & Tradisional HIGH FIVE JEWELRY & SARONG BATIK MAK LABU

RAYA 2016 Bersama Busana Moden & Tradisional  HIGH FIVE JEWELRY &  SARONG BATIK MAK LABU | Salam. Belum raya lagi dah penuh tempahan nak jahit baju. Kalau uzu, daripada nak beli kain nak jahit baju, daripada buang duit upah jahit baju yang sekarang ni memang mahal yang amat, baik beli online kan? Kalau uzu beli je online tak pun p Bangi Sentral ! Beli jubah yang dah siap. Selesai ! Tak pun beli kat High Five Jewelry. Pernah dengan tak High Five Jewelry? 

Actually,  High Five Jewelry ditubuhkan pada April 2012 oleh pasangan adik beradik FIFI & ARISHA yang sangat meminati bidang fesyen tradisional mahupun moden.. Antara barangan yang dijual adalah seperti :

  • Baju kurung
  • Baju kurung moden
  • Kebaya
  • Kaftan
  • Top, Blouse & Pants
  • Skirts
  • Jumpsuits & Playsuits
  • Dresses
  • Denim and Jeans Collections
  • Bridal Attires

Bukan sahaja dijual secara runcit, bagi para pemborong yang ingin memborong, anda boleh  'deal' secara terus dengan High Five Jewelry. Minima kuantiti borong, items,  dan cara pembayaran akan diterangkan semasa sesi perjumpaan ataupun diskusi dalam talian. Wahh boleh nak borong banyak banyakk.. ! Yang nak berniaga kecil-kecilan memang patut borong !

Bagi anda yang tidak mampu untuk memborong tapi mahu jadi 'usahawan segera' , jom join dropship High Five Jewelry. Mereka membuka peluang seluas-luasnya untuk mana-mana anak muda, mahupun ibu rumahtangga ataupun bapak bekerjaya yang makan gaji tapi nak menjana pendapatan tambahan dengan cara menjual barangan mereka secara 'DROPSHIP'. Bab dropship uzu suka sebab kalau beli borong takut lak laku pulak. Baik buat dropship je ye tak?

High Five Jewelry bukan sahaja menjual produk mereka di dalam MALAYSIA, malah ia turun berkembang dan mempunyai tempat di hati pelanggan dari luar negara seperti SIngapura, Brunei, Indonesia, Australia, UK, Austria, Arab Saudi, UAE dan banyak lagi negara lain. Diharap HIGH High Five Jewelry mampu untuk merealisasikan cita-cita ke tahap yang lebih maju, iaitu untuk membuka physical store di dalam dan di luar negara. Terbaik lahh weii High Five Jewelry ni .

Berkembang pesat sesuai dengan modenisasi dunia kini, bisnes dalam talian ini menjadi langkah baru buat anak muda menapak sekaligus mencipta karya fesyen dan membawanya kepada wanita-wanita atau remaja-remaja lain bukan sahaja di Malaysia malah ke peringkat internasional hendaknya. 

So jom kita tengok benda apa yang ada jual kat High Five Jewelry ni. Sila cuci mata dan siapkan duit. Hehehe uzu pun dah rambang mata dah ni.
Kebaya
 
Dresses
Dress With Veil
Kurung Moden
Jacquard Luxe Dress
Tunik & Kaftan
Plus Size Collections
Beyza Jubah
Top & Pants
Tie Dye Collections
 
SARONG BATIK MAK LABU
Fabric: Batik stamped Cotton (Sejuk, lembut dan cantik. Datang dalam pelbagai corak dan motif)
Boleh dijadikan baju kurung, mini kurung, blouse, kemeja, serta pants.

Banyak lagi pilihan sarong batik di album ini:

Jualan hebat kepada peruncit dan pemborong. Nak beli sehelai dua helai pun boleh. Boleh dijadikan baju kurung, mini kurung, blouse, kemeja, skirt, serta pants.. Cepat! Dapatkan segera sarong batik dan hantar segera ke tukang jahit sebelum raya tiba!

Hashtag #sarongbatikmaklabu #sarongbatikmaklabuclan and make it trending, friends!

Perghh.. Uzu familiar dengan beberpa design baju ni. Biar betul uzu berurusan dengan yang create design dan menjual baju-baju ni? Rasa macam hebat akak ni ! Perghh tabik lah. Sebab uzu suka cari jubah kat intagram, selalu jumpa jubah design macma kat atas ni. Kalau uzu tau yang uzu friends kat facebook dengan akak ni, bagus order je terus kan? Tak yah guna agen. Kah! Memang lepas ni uzu cari jubah kat akak ni je lah ye? Haa.. kerlas.. Tak perasan ada usahawan hebat kat facebook i. Lels.

Banyak-banyak design yang ada kat atas ni, Uzu berkenan dengan Beyza Jubah. Ntah la macam nam elegent gitu. Uzu kan pengemar jubah.. Haa 1st time tengok design cool macam tu. Terbaiklah. Kreatif sang mencipta. Hehe. btw sape yang berkenan nak beli baju ke, jubah ke, nak borong ke nak jadi dropship ke boleh tengok details kat bawah ye. Thanks dan salam :)

Contact :
Instagram: @hfj_2012 
Email: highfivejewelry690@gmail.com
Contact Number: +6013 971 5398 / +6013 973 9175

Info :
- trusted seller since 2012
- free shipping to whole Malaysia, Singapore, Brunei and Indonesia
- Worldwide shipping
- Price range: RM 65 - RM 350
- Worldwide shipping 
(the cost will depend on each destination country, weight of the items and the courier services rate itself that we use like  Ems Poslaju, Citylinkexpress, gdex, FedEx, dhl and many more)

1 comments