5 Finalis Akan Mendapat RM2000 Cash! | Contest SWEEDSKIN Challenges

5 Finalis Akan Mendapat RM2000 Cash! | Contest SWEEDSKIN Challenges | Salam. Kepada pembaca-pembaca blog-blog sekalian dan kaki-kaki contest atau GA yang selalu join kat blog uzu, uzu nak share satu peluang menarik untuk korang iaitu contest yang super duper awesomees u ols.

Contest ni senang je. Semudah ABC. Semudah 123. Sebelum ni korang selalu join contest kat blog kan, so uzu nak share lah contest kat instagram pulak.

Sweedskin ada buat 1 contest yang mana korang kena buat 1 post tentang successful story kat ig contohnya like korang ni bisneswoman berjaya, atau pun korang ni kerja engineer ke, arkitek ke, cikgu ke , lecturer ke, student ke, blogger ke apa-apa kerja sekalipun kan, haa korang walau korang bz sekali pun, tapi tak akan lupa tentang kecantikan. 

Contoh uzu lah kan.. Bz sebagai full time student of final year bachelor student and uzu juga bz dengan part time blogger so walaupun uzu bz dengan thesis bagai tapi uzu akan cari 1 masa untuk kecantikan. Setiap pagi dan malam kena pakai produk kecantikan ke, atau setiap minggu kena p spa muka ke atau setiap bulan buat facial ke and so on..
Lepas tu JANGAN LUPA LETAK HASHTAG , #BeautyBehindPassion . Gambar tu ikut kreativiti korang lah. Gambar tengah bekerja, atau gambar tengah buat spa muka ke, atau apa-apa gambar korang lah. 

So 200 finalis akan mendapat goody bag (Trial pack SweedSkin dan banyak lagi) yang mana 200 finalis akan dijemput untuk ke majlis pelancarannya nanti. Tapi setakat ni tarikh Launching Event belum ditetapkan bila so nanti akan diupdate..

200 finalis juga kena sahut cabaran seterusnya. Dengan produk yang korang dapat kat goodies bag nanti, korang kena buat 4 minggu cabaran yang mana korang kena post kat ig dari unboxing produk (photo/video) dan seterusnya perkembangan, tutorial dengan product which is korang pakai produk tu selama 4 minggu iaitu dari 20 Mac 2016 hingga 17 April 2016.. Setiap hari ikut kreativiti masing-masing. Nak bawak produk tu kat tempat kerja ke, masa korang travel ke. Haaa just an idea from me.
So lepas 4 minggu, pihak SweedSkin akan mengumumkan 5 pemenang yang terpilih yang menepati citarasa pihak Sweedskin untuk join Duta SweedSkin iaitu Syamim Farid untuk ke 4 major event di seluruh Malaysia dan juga produk bernilai RM500 .Wahhhh dapat produk lagi sekali. Kali ni full set. So yang lagii pentiingnya ialah, 5 pemenang akan mendapat RM2000 Cash setiap seorang. Wowww yang ni part paling menarik.

Uzu pun memang nak join contest ni. Kot-kot rezeki kan..Sape tak nak RM2000? Haaa korang pun nak kan? Sape tak nak u olssss.. Orang kata, tak cuba tak tahu lagi menang ke tak..

Ringkasan :
1. Post mengenai contest #BeautyBehindPassion di Instagram selama 4 minggu dengan cerita kejayaan anda tapi masih lagi cantik berseri gituu..
2. 200 finalis bertuah akan dijemput ke Launching Event dan akan mendapat goodies bag (Trial Pack)
3. 200 finalists to the next challenge is post kat Ig setiap hari dengan produk
4. 5 pemenang terpilih akan dapat RM2000 Cash + set produk bernilai RM500 and follow Duta Sweetskin ke 4 major event di sekitar Malaysia.

Selamat menjoinkan diriii..! 


2 comments