Malaysia Social Media Week (MSMW2016)

Malaysia Social Media Week (MSMW2016) | Salam. Alhamdulillah ini kali kedua uzu join MSMW yang mana kali ni di nominate oleh blogger Pena Berkala beberapa minggu lalu.Thanks moka sebab undi i. Hehe. 

Rasanya ramai yang dah tau mengenai Malaysia Social Media Week 2016 ni yang mana setiap tahun pihak MSMW2016 akan anjurkan award-award ni untuk memberikan peluang dan penghargaan bagi blogger atau media social yang terlibat dalam menyebarkan info melalui laman sosial sama ada blog, facebook, instagram, twitter, page dan banyak lagi.

Pada tahun ini, ada MSMW2016 telah membuka 3 kategori untuk dipertandingkan dan antara kategori-kategori tersebut ialah :
  • Best Lifestyle Blog
  • Best Travel Blog
  • Best Content Blog
  • Best Video Blog
  • Most Engaging Blog
  • Most Entertaining Blog
  • Promising Blogger Of The Year
  • Best Blog Of The Year
Tarikh undian adalah dari 2-21 Februari 2016 iaitu selama 20 hari. Undian adalah mudah. Sesenang ABC dan semudah 123. Just 3 setp je untuk mengundi.
  1. Klik http://bit.ly/1PBqySS
  2. Sign In with Facebook (Kekadang lepas sign in dia p teman len. So pangkah dan tekan link di step no.1
  3. Vote uzu kat MOST ENGAGING BLOG. Undi kisahemasputih.com
Antara yang dinominate dalam kategori uzu ialah..
Juri-juri untuk MSMW2016 kali ini terdiri daripada 5 panel of judges. Antaranya ialah Shane Dallas (Founder, The Travel Camel.com), Christopher Tock (Social Director, Social Grooves), Andrew Chow(Founder, IdeaMart),  Pradeep chopra(CEO, Digital Vidya, India) dan Ned Mohd(Vice President, Social Media Chambers, Malaysia) . 

Apa pun, hari ni last mengundi, so jom lah undi uzu dengan 3 langkah mudah yang uzu nyatakan di atas tadi, pada yang sudah mengundi uzu ucapkankan terima kasih kerana memngambil masa beberapa minit untuk mengundi uzu sepanjang tempoh mengundi ni. 

Menang atau kalah, itu sudah menjadi adat pertandingan yang penting kita kenalah usaha dan tawakal di dalam setiap apa yang kita lalukan. Akhir diri dari uzu. Salam :)

Info :
info@socialmediachambers.org
Connect with us via social media:

MALAYSIA SOCIAL MEDIA WEEK 2016 SECRETARIAT 
Unit 1-7 & 2-7 Tiara Mutiara 
No.139, Jalan Puchong,
58200 Kuala Lumpur, Malaysia.
Tel: (603) 7770 8662
Fax: 1700-81-7440 
info@socialmediachambers.org 

0 comments