Cara Baru Yang Berkesan Untuk Hilangkan Jerawat, Jeragat & Pudarkan Parut Dengan Malaika Oil !!

Cara Baru Yang Berkesan Untuk Hilangkan Jerawat, Jeragat & Memudarkan Parut Dengan Malaika Oil !! | Salam. Sejujurnya ini first time uzu dengar pasal Malaika Oil ni .. Benda apa lah kan client suruh review tapi. Tapi bila baca info-info kat website dia, rasa tertarik sangat-sangat dengan Malaika Oil.. Bukan ape, uzu kat kulit takde lah flawless . Jerawat tu kompem ada. Parut pun ada! Haaa tu sebab rasa berminat nak try je! 

Ok yang belum mengenai Malaika Oil ni, sejenis minyak yang boleh bersihkan kulit wajah kita lagi-lagi yang ada masalah kulit muka yang sangat teruk, atau agak menggurutu, tak licin dan amcam-macam masalah pun boleh guna minyak ni.. Bukan tu je, Malaika Oil boleh tanggalkan minyak kotor kat muka terutama bila sang perempuan terutama yang selalu pakai mekap tebal tu, basuh muka 3x pun masih ada lagi kesan mekap, so boleh guna Malaika Oil sebagai mekap remover. Dan, boleh juga jadikan Malaika Oil sebagai serum tuk hilangkan parut. Ambik lah setitis dua letak kat parut. Selesai!

Bab bahan-bahan yang  digunakan dalam pembuatan Malaika Oil pula adalah seperti Extra Virgin Olive Oil, Lemon Oil, Castor Oil, Temu lawak Powder, Herba dan bunga-bungaan. Kesemua bahan ini mempunyai kegunaan dan khasiat tersendiri dalam membantu memulihkan wajah anda. So semua bahan yang digunakan dalam Malaika Oil 100% Halal so korang tak perlu risau. Hehe :)
Kelebihan Menggunakan Malaika Oil
1. Menghilangkan Jerawat
Malaika Oil membantu membersihkan pori yang tersumbat dan mengecilkan liang pori di samping membunuh bakteria punca jerawat.

2. Menghapuskan Jeragat
Malaika Oil meresap jauh ke dalam liang kulit dan mampu membuang bintik hitam dan putih dengan sangat berkesan.

3. Memudarkan Parut
Malaika Oil membuang tisu mati di wajah dan menggalakkan pertumbuhan semula tisu yang baru. Hasilnya parut menjadi semakin pudar.
Cadangan  Penggunaan Malaika Oil
Malaika Oil sesuai dipakai dua kali sehari iaitu pada waktu pagi dan sebelum tidur. Selain itu Malaika Oil juga boleh dijadikan serum untuk menanggalkan parut dengan menyapukannya pada kawasan bermasalah dan biarkan semalaman. Mudah kan, ya Malaika Oil memang mudah dan berkesan!

Soalan-Soalan Lazim Mengenai Malaika Oil

1. Apakah fungsi utama Malaika Oil?
Malaika Oil merupakan rawatan minyak muka yang mampu membersih kulit wajah secara mendalam seterusnya menghilangkan jerawat dan jeragat degil.
Adakah Malaika Oil ni serum?

2. Malaika Oil juga boleh dijadikan sebagai serum untuk menghilangkan parut dengan cara menyapukannya pada kawasan bermasalah sebelum tidur.
Malaika Oil boleh putihkan kulit?
Malaika Oil tak menjamin boleh memutihkan kulit tetapi Malaika Oil mampu bertindak membersihkan kulit secara total dan menghilangkan sel kulit mati serta menjadikan kulit anda sihat dan berseri-seri sepanjang hari tanpa jerawat dan jeragat.

3. Adakah Malaika Oil sesuai untuk muka berminyak?
Sudah semestinya kerana Malaika Oil membersih muka secara mendalam dan mampu menanggalkan minyak kotor dari muka anda terutama dari make up dan bahan kimia. Minyak semulajadi Malaika Oil akan menggantikan minyak kotor itu.

4. Boleh tak nak pakai dengan produk lain?
Boleh digunakan dengan mana-mana produk yg bersesuaian dengan kulit muka anda. Tapi seelok-eloknya elakkan produk yg dibuat dari bahan kimia berbahaya.

Haaa macam-macam soalan yang dikemukakan untuk Malaika Oil dan ada beberapa soalan yang memang uzu nak tanya tapi dah ada jawapanya.. Yang bab kulit berminyak sesuai ke pakai.. Haa memang sesuai.. Uzu ni jenis oily sikit so memang nak tahu bab tu.. So, kita beralih kepada testimnoi lah pulak ye.. Nak tau betul ke tau sesuatu produk tu, kena lah baca testimoni-testimoninya.. Baru keyakinan tu makin bertambah-tambah nak try.. Heheh

Testimoni Malaika Oil
 
 
Haa dah puas hati baca testimoni Malaika Oil? Uzu pun baca info dah percaya Malaika Oil ni boleh bantu kulit wajah kita lebih berseri-seri lepas ni. Jadi flawless pun boleh janji rajin lah sapu.. Kan? kalau tak rajin macam mana nak berkesan.. Tak gitu? Hihi

Ok yang berminat nak tau lebih lanjut mengenai Malaika Oil ni, bolehleh tengok details kat bawah, skodeng fb ke sodeng ig ke.. Kot-kot kat situ lagiii banyak tetsimoni ke kan?  Dan yang berminat nak try, nak beli ke, boleh conatct kat info kat bawah ehh. Terima kasih dan Salam :)

Contact/Wasap : 0169418247 / 01116825669

3 comments